ویرگول
ورودثبت نام
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
سهراب خان‌بدر | Sohrab Khanbadr
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

رقص رنگ ها در قلب زمستان

“I dream my painting and paint my dream.”  – Vincent Van Gogh

« من نقاشی هایم را در رویا میبینم و رویاهایم را نقاشی میکنم » - ونسان ون گوگ



رقص رنگ ها در قلب زمستان

در یکی از روزهای سرد زمستان، در حالی که سرمای گزنده تا عمق وجودم نفوذ کرده بود، در مسیر همیشگی دانشگاه قدم برمی‌داشتم. رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای، پالت رنگی غالب خیابان بود، گویی غبار غم و کسالت بر شهر سایه افکنده بود.

ناگهان، دریایی از رنگ، چشمم را به خود خیره کرد. کوله پشتی یک دانشجو، با طرحی از تابلو نقاشی "پرتره ونگوگ" اثر خود نقاش، حوالی دانشگاه را به یک نگارخانه هنری بدل کرده بود.

در آن روز سرد زمستانی، گویی خورشید به روی زمین تابیده بود. رنگ‌های شاد و پرانرژی کیف، در تضاد کامل با رنگ‌های کسل کننده محیط اطراف، روح تازه‌ای به فضا می‌بخشید.

در طول مسیر، مجذوب تماشای این اثر هنری متحرک شدم. گویی نقاش چیره دست، با ظرافت تمام، رنگ‌ها را در کنار هم چیده بود تا شاهکاری بی‌بدیل خلق کند.

سبز زمردی کیف، با چمن‌های خزان زده هم‌خوانی داشت، آبی آسمانی آن، رگه‌هایی از امید را در دل تاریکی زمستان زنده می‌کرد و زرد و نارنجی خورشیدی، گرمای دلچسبی را به ارمغان می‌آورد.

کیف ونگوگ، در آن روز سرد زمستانی، حامل پیامی از جنس امید و زیبایی بود. گویی می‌خواست بگوید حتی در تاریک‌ترین روزها، می‌توان نوری از رنگ و شادی را یافت.

این تجربه، درس مهمی به من آموخت. یاد گرفتم که زیبایی در هر جایی می‌تواند یافت شود، حتی در دل روزمرگی و کسالت. کافی است چشم‌هایمان را به روی رنگ‌های زندگی باز کنیم.


https://www.shihoriobata.com/blog/50-beautiful-art-creativity-quotes/

https://www.canva.com/templates/EAFcdYlT2i4-colorful-gradient-quote-instagram-post/


دانشگاه آزادرنگونگوگآلودگی هواکیف
چیزی مثبت بگو، و چیز مثبت خواهی دید." — جیم تامپسون من کیستم ؟ من کجا هستم ؟ من چه میخواهم ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید