ویرگول
ورودثبت نام
سعید سجودی
سعید سجودی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

پرمپت چیست؟ (Prompts)

پرمپت (prompts)، عبارت‌ها یا جملات کوتاهی هستند که به شما کمک می‌کنند راهنمایی و هدایت شوید و موضوع خاصی را در ChatGPT مشخص کنید. با استفاده از پرمپت، می‌توانید سؤالات، دستورات یا تمرینات خاصی را به سیستم ارائه دهید تا پاسخی مناسب و مرتبط دریافت کنید.

در جستجویم برای موضوع پرمپت چیست ، به طور اتفاقی بر این مقاله برخورد کردم. من، سعید سجودی ، با تجربه‌ای چندین ساله در حوزه مدیر موفقیت مشتری ، مایلم نکات مهم و الهام‌بخشی را درباره پرمپت چیست با شما به اشتراک بگذارم. در اینجا، مطالبی که شما به دنبال آنها هستید، با دقت و امیدواری به طور دقیق مورد بررسی قرار داده شده است. امیدوارم با خواندن این مقاله، اطلاعات مفیدی کسب کنید و به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌برداری کنید. نظرات و تجربیات شما برای من ارزشمند هستند، بنابراین دعوت می‌کنم در بخش نظرات، نظرات و ایده‌های خود را با من به اشتراک بگذارید. همچنین، برای اطلاع از آخرین مطالب و بروزرسانی‌ها در زمینه پرمپت چیست ، می‌توانید به صفحه شخصی من مراجعه کنید و از مطالب جدید من باخبر شوید.
هوش مصنوعی، نویدگری از فصل جدیدی است که به انسانیت امکان تجربه واقعیت‌های بی‌سابقه را می‌دهد
هوش مصنوعی، نویدگری از فصل جدیدی است که به انسانیت امکان تجربه واقعیت‌های بی‌سابقه را می‌دهد


برای مثال، اگر می‌خواهید یادگیری زبان انگلیسی را با استفاده از ChatGPT تقویت کنید، می‌توانید از پرمپت "تولید جملات انگلیسی با ChatGPT استفاده کنید. در این صورت، شما می‌توانید جملات یا کلمات مربوط به موضوع آموختن زبان انگلیسی را به عنوان ورودی به سیستم ارائه دهید تا پاسخ‌های مرتبط و کاربردی دریافت کنید.

با استفاده از پرمپت ها، می‌توانید فضای خلاقیت خود را بیشتر کنید و از ChatGPT برای یادگیری و اکتساب دانش در زمینه‌های مختلف بهره‌برداری کنید. مهم است که پرمپت ها را به طور دقیق و مشخص تنظیم کنید تا بتوانید جواب‌های دقیق و مفیدی دریافت کنید.

در انتخاب پرمپت مناسب، می‌توانید از سوالات، دستورات یا عباراتی استفاده کنید که مرتبط با هدف یادگیری یا موضوعی باشند که به آن علاقه دارید. همچنین، توجه داشته باشید که تعداد و نحوه تنظیم پرمپت ها وابسته به هر فرد و نیاز اوست و باید به تجربه شخصی خود از استفاده از ChatGPT تطبیق داده شود.

با هوش مصنوعی، به دنیایی از تخیل پرداخته و به واقعیت تبدیل می‌شویم که همه چیز ممکن است
با هوش مصنوعی، به دنیایی از تخیل پرداخته و به واقعیت تبدیل می‌شویم که همه چیز ممکن است


برای دیدن ۱۰ پرمپت بسیار پر کاربرد که به دردتون میخوره و می‌توانید از آنها برای یادگیری هر موضوعی استفاده کنید به مقاله (۱۰ پرمپت ترند در Chat GPT) مراجعه کنید.




با تمامی تلاش و تحقیقاتی که برای ارائه این مقاله در حوزه پرمپت چیست انجام دادم، امیدوارم که این مقاله برای شما مفید و الهام‌بخش بوده باشد. در نقش من به عنوان یک مدیر موفقیت مشتری ، همیشه به دنبال ارائه بهترین خدمات و راهکارهایی بوده‌ام که به شما کمک کند تا به موفقیت برسید.

من، سعید سجودی، با توجه به سابقه‌ی قابل توجه و تجربه در حوزه مدیر موفقیت مشتری ، از فرصتی که برای به اشتراک گذاری این دانش و تجربیات با شما داشتم، بسیار خرسندم. امیدوارم که این مقاله به شما راهنمایی کافی ارائه داده باشد و در دستیابی به اهداف و موفقیت‌های بیشتر در زمینه مدیر موفقیت مشتری به شما کمک کند.

من به دنبال پیشرفت شما هستم و همواره آماده‌ام تا به شما در هر مرحله از مسیر مدیر موفقیت مشتری همراهی کنم. برای دریافت بیشترین بهره از مطالب جدید و راهنمایی‌های بروز در این زمینه، به صفحه شخصی من مراجعه کنید و از محتواهای جدیدم باخبر شوید.

از اینکه برای خواندن این مقاله و وقتی که صرف آن کردید، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم که در راه حرفه‌ای خود به موفقیت‌های بیشتری دست یابید و در هر مرحله از مسیر، موفقیت و رضایت شما را به عنوان یک مدیر موفقیت مشتری تضمین کنم.

با ارزوی بهترین ها

سعید سجودی

مدیر موفقیت مشتری

Saeed Sojoudi
Saeed Sojoudi
هوش مصنوعیchatgptchat gptترفندپرمپت
مدیر موفقیت مشتری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید