در طراحی این آموزش سالیدورک از دستورات revolve , cut extruded, wrap استفاده شده است که در تصاویر زیر مراحل طراحی آورده شده است
ابتدا با دستور revolve پایه مدل پروژه را ایجاد خواهیم کرد
با دستور cut داخل مدل را بدین صورت خالی کرده و fillet میزنیم
توسط دستور circular pattern کار cut extruded شده در مرحله قبلی را تکرار میکنیم
در ادامه توسط دستور revolved قسمت بالای مدل تخم مرغ شکل که باید بصورت توری باشد را طراحی میکنیم
در ادامه توسط دستور wrap شکل اسکچ ترسیم شده در نمای plane top را روی مدل حک میکنیم
در ادامه توسط دستور wrap تکرار را روی قسمت پایین مدل انجام میدهیم طوریکه از همان اسکچ قبلی تکرار میشود
در ادامه توسط دستور wrap اسکچ آبی رنگ مشخص شده در تصویر را روی مدل حک میکنیم
بعد از آن توسط دستور circular pattern دستور wrap حالت قبل را روی بدنه تخم مرغ شکل تکرار میکنیم
کاری که بدست می آید بعد از پترن کردن به این شکل است
در ادامه با اسمبل کردن دو قسمت طراحی شده در بالا با استفاده از قید concentric , coincident مونتاژ نهایی به این صورت بدست می آید