ویرگول
ورودثبت نام
هیوا اسکندری پور
هیوا اسکندری پور
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

0.07

من این کتابو به گوزم قبول ندارم

وسط یه فروشگاه بزرگ کتاب داشتیم راه میرفتیم که گفت من این کتابارو میگیرم ولی به گوزم قبول ندارم.

ببخشید برای به کار بردن بی پرده کلمه گوز

همین الان دارم فکر میکنم آیا یه روز این مطلب به خاطر کلمه گوز توی گوگل ایندکس میشه و رتبه میگیره؟ ها ها ها...

بگذریم ، بهش گفتم قبول دارم کتابا تو کشور ما حجمش کم و زیاد میشه ولی اینکه در حد گوز بی ارزش باشه هم نیست.

یه روز گذشت و فرداش که میشه الان دارم به این فکر میکنم که چرا آدما کتاب رو در حد گوز قبول ندارن و به اینم دارم فکر میکنم که بعضی از شما( که تو جمع شما نیستن ... ) به این فکر میکنید که چقدر بی ادبه و داره اینقدر راحت محتوای مرتبط با گوز تولید میکنه.

در مجموع ،بله

گوزکتابگوزیدن
من هیوا هستم ، در مورد خودم و چیزهایی که میبینم مینویسم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید