ویرگول
ورودثبت نام
nazi
nazi
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

چرا من کفش و کتونی کانورس رو خیلی دوست دارم....

سلام ...

من پارسال میخواستم استایلمو جدید کنم... اومدم از فیلم های استایل کردن رو توی اینستا نگاه کردم....

معمولا استایل های راحت رو می پسندم ... که توی پیاده رویی و مرکز خرید, سرکار، دانشگاه هم راحت باشم ....

هم اینکه استایل اسپرت داشته باشم ...

یه چیزی که توجه من رو به خودش جلب کرد .... استایل کردن با کفش های کانورس (آل استار) بود... خب

چقدم جالب بود برام ...اینکه هم مدل ساقدار و هم بدون ساقدار داشت که میتونی هم توی فصل های زمستان و تابستان خوش تیپ باشم ...

چی از این بهتر....

من همیشه کتونی هامو از کتونی باز سفارش میدم....

چون کیفیت کفش هاش بهم ثابت شده.... چیکار کردم ....

دعا دعا میکردم که کانورس داشته باشه...

خیلی با مدل هاش آشنا نبودم...

وقتی سایت اشو باز کردم .. سریع از منو وارد برندها شدم

داشت باورتون میشه ..... بیش از 100 مدل و رنگ داشت ....

قبلا ازش کتونی نایک مدل ایرجردن خریده بوده بودم ...

وای که من چقد خوشحال بودم ....

اما اینقدر همه مدل هاش قشنگ بود که حقیقتا یکم گیج شدم ...

چون همه اشو دوست داشتم ....

وای که چقد سخت بود ... مدل لژ دار داشت .... بدون لژ ... ساقدار.... بدون ساق ...کرم .. سفید .. مشکی ... سفید و مشکی ....

همه اشو میخواستم.... قیمت های katunibaz.ir خیلی مناسبه ....

خب یک مدل ساقدار و لژ دار داشت که خیلی خوب بود فقط بین سفید و مشکی مونده بودم...

با توجه به اینکه من همیشه بیرونم ... همیشه کفش هام زود کثیف میشه... ترجیج دادم مشکی اشو انتخاب کنم ....

هنوز نیومده عاشقش شدم....

یک مدل هم کانورس ساقدار مشکی سفید انتخاب کردم...

یادتونه اگر دهه 70 و 80 باشین .... کارتونهای زمان ما بیشتر شخصیت ها کفش های کانورس سفید مشکی میپوشیدن....

خیلی برام جالب بود... یک جورایی نوستالژی بود

همین دوتا رو انتخاب کردم .... خوبیش اینه که اسپرت هستند هم خانم ها هم مردها میتونن استفاده کنن... چی از بهتر...

چرا؟؟؟

چون میخواستم برم روی مخ داداشم اونم دو مدل سفارش بده....

منم بعضی وقتا ازکفش ها ی اون استفاده کنم ...

دیگه چی کار کنم

همش قشنگ بود

بعد از ثبت سفارش پیام دادم ... کی کفش هام میاد ... گفتن 24 ساعت بعد ... دوجفت میاریم...

که بتونید دقیق انتخاب کنید...

وای عاشق کتونی بازم .......................

کیفیت کفش هاش , رضایت مشتری براشون مهمه ....

باورتون میشه

از ذوق فردا رو بیرون نرفتم...

که کفش هام بیاد... انگار اولین بار دارم کفش میخرم

زنگ رو زدن بعله

بعله اومد

چقد از عکسشون بهتره ... چقد دوستشون دارم...

زنگ زدم تشکر کردم...

بدو بدو رفتم سر کمد لباسام .... دیدم میتونم با بیشتر لباسم ستش کنم ....

حالا دیگه وقتشه برم بیرون یک دوری بزنم ...

کدومشو بپوشمم حالا

وای دوست داشتم نصف مسیرو با این برم نصف مسیرو با اون...

ولی خب نمیشه

لژ دار انتخاب کردم...

چون میخواستم ... قد بللند تر به نظر برسم.. چون با کفش های لژ دار خیلی آدم قد بلند و خوشتیپ تر به نظر میرسه...

کانورس لژ دار (ساقدار) مشکی
کانورس لژ دار (ساقدار) مشکی

میبینی چقد جذابه ...

رفتم بیرون ..

پیاده رفتم مرکز خرید نزدیک خونه .... .وای چقد سبکه ... انگار نه انگار کفش پامه

همه دارن به کفشام نگاه میکنن...

داشتم چرخ میزدم تو پاساژ

یک دختر خانم با مادرش اومد سوال کرد

ببخشید خانم کفش هان راحته از کجا گرفتی ؟

منم با جون دل گفتم ...

فک کنم دیگه بقیه کفش هامو نپوشم فقط این ....

خیلی خوبن لامصب

هم قدم بلند میشه ... هم راحتن .... هم استایلمو شیک و به روز نشون میده

اومدم خونه بابام کتونی های کانورسمو نشونش دادم...

گفت چقد خاص و جدیده ...

دلم میخواست شب بغلشون کنم ... حیف تهش کثیف بود

فک کنم از اون روز تا الان 6 ماهه گذشته اصلا با همهی مانتوها و پالتوهام ست میشن ....

چقد راضی ام از خریدم.......

راحت تمیز میشن

تو پا احساس خوبی دارم

سبکه

راحت با همه چی ست میشه

قالب استاندار هست

پا بوی عرق نمیده

سریع تمیز میشن

کمر درد نمیگیری...............

هرچی بگم کم گفتم...................................................................................

کانورس ساقدار کژوال
کانورس ساقدار کژوال








کفشکانورسآل استارکفش کانورس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید