ویرگول
ورودثبت نام
سروش
سروش
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ترک سیگار با تاج ویپ !

ترک سیگار با تاج ویپ !
ترک سیگار با تاج ویپ !


چند وقتی بود سرفه می‌کردم، اوایل زیاد نبود! فکر میکردم حساسیت فصلیه. چند وقتی که گذشت احساس کردم با حساسیت فرق داره. از یه متخصص داخلی وقت گرفتم بعد از معاینه، اولین سوالش این بود: سیگار میکشی؟
جوابش واضح بود بله؛ روزی حداقل یه پاکت!

دکتر گفت وضعیت ریه هات تعریفی نداره و باید هرجوری شده ترک کنی. دنیا رو سرم خراب شد. من بالای ده ساله داره سیگار میکشم، چجوری می‌تونم یه شبه بذارمش کنار؟

شروع کردم تو اینترنت سرچ کردن، همشون میگفتن ورزش کنید، به خودتون بابت هر یه روزی که سیگار نمیکشید جایزه بدید و یه مشت راهکار دیگه که به نظرم اصلا عملی نبودن!

بعد یکی دو ساعت گشتن به یه سایتی به اسم تاج ویپ برخوردم. واردش شدم دیدم برای ترک سیگار یه سری دستگاه داره که خیلی هم متنوع هستن. تو قسمت بلاگشون یکم چرخیدم و تازه با این ویپ و پاد سیستم ها آشنا شدم. تاج ویپ نوشته بود نماینده رسمی یه سری برند توی ایرانه و همه محصولاتش اورجیناله. بخاطر همین به پشتیبانی تاج ویپ زنگ زدم و ازشون پرسیدم کدوم دستگاه برای من مناسبه.

پشتیبان های تاج ویپ هم انصافاً خیلی حوصله و وقت گذاشتن برام. همه سوال هامو جواب دادن و در نهایت مناسب با شرایط من، دستگاه و سالت نیکوتینی که به دردم می‌خورد رو بهم معرفی کردن. بعدشم از طریق سایت تاج ویپ سفارشمو ثبت کردم و دو روز بعد (چون من شهرستان بودم) محصولات به دستم رسیدن. بارکد روی محصولات رو چک کردم و از اورجینال بودن محصولاتی که تاج ویپ برام فرستاده بود مطمئن شدم.

خلاصه که دم برو به های تیم تاج ویپ گرم! من خیلی از خریدم راضی بودم. ?


تاج ویپترک سیگارمقاله آموزشیویپسالت نیکوتین
بلاگری که عاشق فیلم و سریاله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید