ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

"تمایز" زجرآورترین راه افزایش فروش اینستاگرام! (پیج بیزینسی داری ببین)

اگر کتاب گاو بنفش رو خوندید حتماً دیدید که توصیه شدیدی برای گاو بنفش بودن میش، البته این نگاه درسته ولی ناقصه بنظر من. یا حداقل درکش اشتباهه، چی میگم؟ دارم راجب افزایش فروش کسب و کار های اینستاگرامی می حرفم.


گاو بنفش های معروف اینستاگرامی رو می شناسی؟ (گاو بنفش = متمایزین)

سهیل سنگرزاده - اِمِل - داود هزینه - اون دوستی که چیزارو قاطی می کنه میخوره - محصول اسپینر ، ژل اسلایم ، ورتو فیک - کَچَلیک (عااا ؟) - Khaby Lame - و خب خیلی کسای دیگه که نمیتونم اسمشون رو بیارم ولی احتمالاً شما الان چندتایی رو تو ذهنتون مجسم شون کردید. نه؟ :)


برام مهم نیست چقدر موفق موندن یا نموندن، اصلاً برام مهم نیست، اصلاً. هیچ! هییییچ! فقط یک چیزو میخوام بگم.

احتمالاً شما مدتهاست تقریباً به هیچ کدوم از موارد بالا واکنش نشون نمیدی، شاید روزی طرفدار پر پا قرص شون بودی. شاید میوت شون کردی یا هر چی. میدونی 3 نکته ترسناکش چیه؟

  1. همه این ها از همه مابقی هم حوزه ایا متمایز بودن
  2. همه این ها تقریباً رفتن زیر خاکستر و فراموش شدن (به کلماتم دقت کن)
  3. در همه حوزه های مختلف فروش محصول فیزیکی - آموزش - اینفلوئنسری و حتی بعضاً خدماتی حضور داشتن


  • تاکید می کنم برام مهم نیست جایگاه اونا الان چیه و قبلاً کجا بود. کار خودمو می کنم. سعی کردم منظورمو برسونم به مخاطب خاصم.


چرا نباید متمایز باشی در بیزنس اینستاگرام و به طور کلی سوشال مدیا؟

چون تمایز هزینه داره. نتیجه اش کوتاهه. نمی دونی کِی تمایز بدی؟ چقدر تمایز بدی؟ تو چه چیزی تمایز بدی. تو چه چیزی تمایز ندی؟ چقدر میخوای شخصیت عوض کنی تا دوباره لایک های سابق برگرده؟ چقدر میخوای محصول عوض کنی یا بسته بندی تغییر بدی تا دوبار بهت نگاه کنن؟ چقدر میخوای این مدلی تو بازی رقابت بمونی؟ چقدر استرس حاضری تحمل کنی؟

جواب مفید بود و مختصر. هیچ اصراری ندارم متمایز باشی یا نه. حتی نمی دونم چه کسی این مطلب رو میخونه. امیدوارم کسی که به فلسفه من باور داره بخونه. فلسفه من چیه؟ حرف من چیه؟


فلسفه چیه تمایز چیه؟

فلسفه همون چیزیه که سایمون سینک بهش میگه "چرایی" و ارزش ها کمک می کنن فلسفه محقق بشه. همچنین از کتاب "از خوب به عالی "جیم کالینز یاد گرفتم که ارزشها عینکی برای تشخیص اینن که باید در هر مرحله ای چه کاری انجام بدیم. یجورایی تقویت کننده و ابزار اجرایی فلسفه اند.

مثلاً من عاشق اینم کارها رو آسون تر کنم. هر روز خدا همینکارو می کنم. ابزارهای اجرایی این باور من : نظم - برنامه ریزی - بازدهی - عملگرایی سریع - خود آگاهی هست. اگر با من زندگی کنید من نمود واقعی ارزش هام هستم. یعنی هر کاری انجام میدم بر اساس فلسفه ام و به کمک ارزش هامه.


پس شما هر کلمه ای که ازم میخونی، هر ویدیویی که ازم می بینی ، هر دوره آموزشی ای که ازم ببینی (فعلاً فقط دوره کارتینگ) چیزیه که توش ردپای ارزشهام یعنی نظم و برنامه ریزی و بازدهی و عملگرایی و در نهایت فلسفه ام یعنی آسون تر شدن کارها (آسون تر شدن فروش سوشال مدیا) رو به وضــــوح می بینی.


بنابراین وجه تمایز یا همون گاو بنفش بنظر من نتـــیجه فلسفه (و البته ارزش ها) ست و به خودی خود معنی نداره

دوره کارتینگ رو قراره دوشنبه معرفی کنم. ویدیو معرفیش رو البته ساختم تو صفحه محصولش هست. تخفیف هم قرار نیست بزارم، بهرحال وقتی که بخریش شاید بیشتر بفهمی ماجرای فلسفه ای رو که میگم.

بجز نکات تکنیکی که کاملاً علمی و بر اساس تحقیقات و رفرنس های اعلام شده ست ،درک ام از چرایی و ارزش ها رو تو دوره بهت گفتم و دو کتابی که اسم بردم رو معرفی کردم تا بخونی. صد البته تمرین ساده (نگفتم بیخیالانه! گفتم غیر پیچیده) دادم بهت یواش یواش فلسفه ات و ارزشهات رو کشف کنی و رشد پایدار داشته باشی.


می دونی چرا میگم رشد پایدار؟

فرض کن بیافتم زندان و مجبورم تا آخر عمر اونجا سر کنم. فلسفه من و ارزش های من مشخصه.

آیا کسی می تونه بهم گیر بده چرا تو منظمی؟ چرا برنامه ریزی داری؟ چرا بازدهی عملکردت بالاست؟ چرا عملگرایی سریع داری؟ چرا هر روز کارهارو برای خودت آسون تر می کنی؟ نه :) چون نه تنها باعث آسیب کسی نمیشه بلکه همونطور که دارم می بینیم - در سطح ارتباطات اجتماعی - منی که توی دوستی و ارتباطات بنظر خودم جذاب، شوخ، پر حرف ، اجتماعی و در یک کلام آدم باحالی نیستم ; روز به روز با سرعت زیاد افرادی رو می بینم که یجورایی حس می کنن باید کنار این سروش باشم و خودشون رو بیشتر به من نزدیک می کنن.


حالا همین رو ببر تو بیزنس. وای وای وای :)




لینک صفحه معرفی دوره کارتینگ :

http://socialsoroush.gigfa.com/karting/


باور دارم هر کاريو ميشه آسون تر انجام داد. اين کارو با آسون تر کردن فروش بيزنس ها در سوشال مديا انجام ميدم. ابزار من کپي رايتينگ هست. اگر به باورم باور داري با من همراه باش.

?? کجا فعال تري؟ از اونجا دنبالم کن

اينستاگرام : https://instagram.com/socialsoroush

کانال تلگرام : https://t.me/socialsoroush

صفحه روبيکا https://rubika.ir/socialsoroush



افزایش فروش اینستاگرامسوشال سروشسوشال مدیا مارکتینگفروش در اینستاگرامفروش در روبیکا
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید