ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۶ دقیقه·۲ ماه پیش

نمونه دیالوگ بازاریابی تلفنی (زیر 3 دقیقه میفروشه!)

متن بازاریابی تلفنی که باهاش حتی آدمای مرددو هم متقاعد میکردم کامل همینجا میذارم استفاده کن. این یکی از ارزشمندترین آموزشهایی که تاحالا گذاشتم قدرشو بدون.

توضیح: این متن برای فروش دوره آموزشی ویدیو مارکتینگ بود. بخش های بولد شده جملات و فرمولای اصلین که باید بلدشون باشی.

+ : من

- : مشتری


مرحله 1) تشخیص بهترین زمان شروع مکالمه در بازاریابی تلفنی

+ سلام خانم محمدی اخوان هستم

- سلام... ببخشید نمیشناسم؟

+ دوره رایگان X رو دیده بودید درسته؟

- ام... آها بله بله از اینستا لینک پیدا کردم ثبت نام کردم

+ مچکرم، الان یکاری باهاتون دارم فقط بگید زمان مناسبی هست 3 دقیقه صحبت کنیم؟

- طرفا هفتو نیم باشه بهتره

+ چشم اون موقع تماس میگیرم


مرحله 2) تو ساعت مقرر زنگ میزنم متن بازاریابی تلفنی که نوشتمو به ترتیب میگم

+ کنجکاوم در مورد دوره A چی میدونید؟

- چیزی نمیدونم

(جالب: صد بار استوری گذاشتم ولی اکثراً ندیده بودن. خوبی بازاریابی تلفنی همینه!)


+ مطمئن نیستم این دوره براتون مناسب باشه ولی میدونم اهمیت تولید محتوا براتون روشنه و اینکه میدونید ویدیو به نسبت سایر محتواها موثرتره

- بله درسته همینطوره

+ لطفاً بگید چقدر ذهنی باز دارید که بخواید از این فرصت جشنواره استفاده کنید؟

(از اینجا معمولاً میگفتن بیشتر اطلاعات بدید بیشتر بگید و اینا)

+ بزارید یه داستان جالب بگم. سال 97 شش ماه بعد فیلترینگ تلگرام خدمات تلگرامی و دوره افزایش ممبر و ویو میفروختم. قیمت پکیج رقبا 40 تومن. ارزونترین دوره من 96 تومن بود و دوره اصلیم 318 تومن. تقریباً هررزو فروش داشتم حتی گاهی از باشگاه برمیگشتم میدیدم 500 تومن فروش زدم اونم درحالیکه همه میگفتن دیگ کسی نمیاد تلگرام.

فقط تصور کنید شما هم بتونید تو همین شرایط اقتصادی محصولتونو سه چار برابر رقبا بفروشید تا بشید شماره یک بازار

- قیمتش چقده؟


+ تو حالت عادی 2 میلیون تومنه ولی تو جشنواره 999 تومن

- خیلی خوبه بعدا ثبت نام میکنم

+ شما میتونید بعدا ثبت نام کنید ولی نه تخفیفی هست نه هدیه ها. ناراحت نمیشید وقتی ببینید رقیباتون که دنبالشون میکنید رشد کردن و شما موندید؟

- خب چرا ولی الان شرایطشو ندارم

+ چی باعث شده اینو بگید؟

- آخه پول ندارم

+ چه عالی! نکته مثبتش اینه وقتی بتونید آموزشو به هر طریقی جور کنید دیگه هیچوقت دوباره این شرایطو نمیبینید. برای اینکه خیالتون بابت نتیجه گیری راحت بشه ضمانت میدم تا 1 سال به هر دلیلی ناراضی بودید پولتونو پس بگیرید. حالا چقدر ذهنی باز دارید بخواید از این فرصت استفاده کنید؟

- ممنون. من فکرامو بکنم خبر میدم


+ بیشتر مردم از این شرایط استفاده میکنن چون نه تنها تخفیف خورده بلکه ضمانت بی قید و شرط هم داره. فقط تصور کنید مثل یکی از دانشجوها با دیدن دو قسمت اول دوره پول دوره رو در بیارید. بقیش سود خالصه. بنظرتون نمیارزه؟

- چرا خب ... خیلی خوبه

+ سوالی نمونده که نپرسیده باشید؟

- نه ممنون. فقط دوره کجاست؟

+ رو وبسایته بالافاصله بعد ثبت نام وارد آموزشا میشید. مرحله بعد اینه که فرم ثبت نامو تکمیل کنید. ترجیح میدید لینک ثبت نام به کدوم خط تون فرستاده بشه؟

- همین خط خوبه

+ حتماً. پیشاپیش ورودتونو تبریک میگم!

- مرسی


مرحله آخر) اگه خرید که خرید، اگر نه این مرحله رو برو:

+ سلام مجدد خانم محمدی، اخوان هستم خوبید

- سلام ممنون بله بفرمایید؟


+ فکر کنم هنوز موفق نشدید فرم ثبت نامو کامل کنید؟

- بله ولی راستش هزینشو نتونستم جور کنم

+ نه اوکیه میتونید :) طبق صحبتایی که با بقیه داشتیم فهمیدیم آدما 2 دسته میشن : 1. تو دوره نیومدن یاد نگرفتن چجور بفروشن و پیجشونو رشد بدن خب طبیعتاً عقب افتادن و تماشاچی موفقیت اعضای دوره شدن 2. وارد دوره شدن آموزش هارو عملی کردن خیلیاشون تو ماه اول اجرا سه چهار برابر پول دوره رو دراوردن. اونم با فالور کم.

(نکته خیلی مهم: دسته اول حتما باید وضعیت کسایی باشه که نمیخرن و دسته دوم باید حتما وضعیت مشتریا باشه)

- بله ولی خب حالا من چیکار کنم؟


+ اگر به شما قول بدم با اجرای آموزشا قبل از تموم شدن دوره پولش برمیگرده شما ثبت نام میکنید؟

- نمیدونم...

+ اخیراً یه خانمی تو شرایط شبیه شما بود تو کار عروسک دستبافت. پول دوره رو قرضی از خواهرش گرفت قبلشم هیچ فروشی نداشت. از اولین مشتریش 3 تا سفارش گرفت! رضایتشم تو هایلایته خواستید ببینید. نگران نباشید علاوه بر ضمانت 1 ساله شخصاً 1 سال پشتیبانتونم هستم تمام سوالاتتونو جواب میدم. پیشنهاد میکنم از لینکی که براتون فرستادم همین الان ثبت نامو کامل کنید چون زمان داره از دست میره

تمام! تمام تکنیک ها بر اساس علم NLP بودن پس با خیال راحت بزن!

راستی! اگه یه پیج اینستا داشته باشی میتونی خیلی از این جملاتو تو استوری بزنی (با هر سوال مشتری تو ذهنش جوابی که ما میخوایمو میده). اینجوری اگر 50 دونه ویو استوری داشته باشی هرکس استوریتو ببینه به این نتیجه میرسه محصولت کاملا خوش قیمت و بصرفست.


میگن 268 عامل متافیزیکی باید کنار هم قرار بگیرن تا آدم با چیزی روبرو شه! رفیق منم یه زمانی مثل تو همون مشکلات رو داشتم پس اینجا بودنت اتفاقی نیست قراره با مشکلات قبلی خداحافظی کنی!


این راز ازت مخفی شده!

به شما و خیلیای دیگه به دروغ گفتن راز موفقیت تو اینستاگرام الگوریتمه تو هم فکر کردی زرنگی ساعت ها وقت گذاشتی پستای این و اونو لایک کردی با اصول الگوریتم پست و استوری گذاشتی ولی حتی یک هزارم اون آدم پولدار نشدی.

الگوریتم که برای همه یکیه غیر اینه؟ چرا تو پولدار نشدی و اون شده؟ در حقیقت برنده اصلی بازی الگوریتم همون پکیج فروشیه که از بین هزاران شرکت کننده دوره تو شاید 10 نتیجه که اکثریت شانسی بوده رو دیدی و ماه ها و شایدم سال ها راهو غلط رفتی.


بهت دروغ گفتن! ولی من نمیگم ، چرا؟

چون دانشجوهای من تنها کسایین که گاهی از منم بیشتر نتیجه میگیرن! دانشجوی 17 ساله ای دارم با 1 از تکنیک 13 میلیون پول دراورد! مشتریش بهونه اورده بود و اونم جواب اصولی رو دقیقاً طبق دستور العمل داد نوش جونش!!

به قول معروف چغندر به هرات زیره به کرمون محصول از تو روش فروش با من.


معرفی آموزش دیجیتال مانی

یک فایل پی دی اف 13 صفحه ای که جواب تمام اعتراضات مشتریارو داره. اعتراضات جملاتی مثل "گرونه"، "مشورت کنم با همسرم"،"فکرامو بکنم خبر میدم".... .

نگران نباش جواب همه تو فایل هست
نگران نباش جواب همه تو فایل هست


*** قیمت اصلی فایل 999.000 تومن


اونی که رسماً قسم خورده بود نمیخره خرید پس با خیال راحت آموزشو تهیه کن
اونی که رسماً قسم خورده بود نمیخره خرید پس با خیال راحت آموزشو تهیه کن


*** قیمت به مدت محدود فقط 99.000 تومن


* چرا انقد تخفیف؟

این آموزش رو هیچوقت جداگونه به فروش نمیذاشتم همیشه با دوره 1 میلیون و 490 هزار تومنیم میفروختم. بعدتر وقتی نتایج بزرگ دانشجوها و البته خودمو دیدم گفتم بزار اونایی که بودجه شون کمه هم بتونن استفاده کنن. هروقت درآمدت بیشتر شد دوره ویدیویی مربوط به همین فایل "سیلور استون" رو تهیه کن. چجوریشو بعد بهت میگم.

* فرمت آموزش چیه؟

پی دی اف. 12 صفحه

* اصلا حواست بود؟

از این لحظه به بعد تو میتونی جواب هر اعتراض مشتریو با چند ضربه انگشت پیدا کنی. ار هر جای ایران فقط با باز کردن فایل پی دی اف دیجیتال مانی.


بخشی از فایل
بخشی از فایل


✅ وقتو هدر نده همین الان ثبت نام کن و رسید واریزیو تلگرام کن t.me/soroushakhavaan

5022-2910-9803-9262

پاسارگاد - سروش اخوان (99 تومن)

افزایش فروشبازاریابی تلفنیاینستاگرامادمینتولید محتوا
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید