ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

چرا دوره کارتینگ رو ساختم و داستان پشتش چی بود؟ (بیزنس سوشال مدیا داری ببین)

اگه بیزنس تو سوشال مدیا داری (اینستاگرام روبیکا یا هر جا که اینروزا ترنده) و میخوای افزایش فروش ایجاد کنی مثلاً تو اینستاگرام ، پس شاید خوب باشه این نوشته رو ادامه بدی.


خب من سال 99 بیزنس ویدیو مارکتینگ رو تو اینستاگرام استارت زدم درامد عالی بود هم برای من هم دانشجوهام. تصاعد درامدی میزدیم (مثلاً از 1 به 4 میلیون از 4 به 12 میلیون الی آخر...)

شاید این رویای شما هم باشه. زیاد نمیخوام روغن داغشو ببرم بالا ولی قول میدم اگر 80% کسایی که یه چیزی تو اینستاگرام می فروشن مطالبی که می گفتم رو می دونستن فکر می کردن دیگه توپ تکونشون نمیده.


حالا مشکل چی بود؟

موضوع اینجا بود شاید پشت سر هم تصاعد میزدیم خفن و عالی، ولی بعدش می رفتیم تو دره. یعنی چی؟

فرضاً سه ماه پشت هم بی وقفه درامد 3 و 4 برابر می شد (ک واقعاً هم میشد)، ماه بعدی درامد میشد صفر! تکنیک های قبلی رو استفاده می کردم ولی تقریباً فروش اجاد نمیشد!


فکر کردم مشکل اینه : کمبود اطلاعات تکنیکی

منظورم تکنیک های فروش و ترغیب و اینچیزاست. نشستم دوره های آموزشی بیشتری دیدم مطالب بیشتری یاد گرفتم. بازم اثر خاصی نداشت.

چند وقت بعد دوباره به شکل نامعلوم و گیج کننده ای تصاعد ها شروع می شد (دقیق تر بگم گاهی 2 برابر درامد بعد از آخرین تصاعد)

به جایی می رسیدم که ظرف تکنیک هام سرریز کرده بود. نمی شد هزار تا تکنیک رو تو یه کمپین اجرا کرد پس بخشی شو واگذار می کردم واسه کمپین های بعدی. ولی فروش ایجاد نمیشد!


مشکل در اصلِ اصل این بود: رشد پایدار نداشتم

بحثی در مورد اینکه نمیشه همواره رشد داشت ندارم، حرفم اینه چرا یا رو قله ام یا رو دره؟ چرا پستی و بلندی نباشه؟ چرا دره ها طولانیه؟ تقریباً هیچ ایده دقیقی نداشتم.


پکیجی که بهش رسیدم

به مرور از امروز راجبش می حرفم، (البته اگر نت قطع شد می تونید تو سوشال مدیا روبیکا و ویسگون یا سایت های اشتراک ویدیو با نام socialsoroush پیدام کنی.) روزانه یک مطلب یعنی با این مطلب 4-5 مطلب راجبش میزارم.

خلاصه اشو از همین الان بخوام بگم ، پکیج من دوره کارتینگ چند مزیت داره:

1. فروش رو علمی یاد میدم

بر اساس تحقیقات علمی و نه تکنیک ها شخصی

2. کمک به تعیین ارزش ها و چرایی

یحتمل فردا راجبش صحبت می کنم منظورم چیه و چه فایده ای داره. فقط اینو بگم تقریباً دلیل اصلی رشد پایدار همین قسمته که اول دوره راجبش حرف میزنم و تمرین میدم

3.زیرساخت توسعه پایدار

که بعد دوره درامدت کم نشه و با چیزایی که تو این قسمت بهت میگم بتونی خط خودت رو ادامه بدی در راستای چراییت و ارزشهات که درامدت مداوم بیشتر و بیشتر بشه.

* و آپدیت دائمی رایگان


از اونجا که من جمعه ها فعالیت کسب و کار نمی کنم ممکنه در مورد آپدیت دائمی رایگان چیزی نگم، بهرحال اصل مطلب 3 مورد اول هست.



برای آشنایی کاملتر با دوره کارتینگ و ثبت نام در دوره ، وارد صفحه دوره کارتینگ شو.
دوره کارتینگسوشال سروشسوشال مدیا مارکتینگکپی رایتینگافزایش فروش اینستاگرام
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید