ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کتابی برای افزایش فروش اینستا تو این اوضاع! ?

خوندن این کتاب رو به همه توصیه نمیکنم چون هر کسی مخصوصاً این روزا تمرکز نمیزاره برای کتاب خودن پس کارمو می کنم بقیش با خودت. من که حتی از این کتاب برای افزودن به دوره های آموزشیم استفاده کردم.

کتاب : 50 راه بله گرفتن از رابرت چالدینی


این کتاب مثل کتاب نفوذ (اثر دیگه رابرت چالدینی) هست که یجورایی خلاصه مواردشه + نکاتی بیشتر.

زمانی که این کتاب رو می خونید متوجه میشید خیلی بیزنس ها تبلیغ ها (خارجی) و ایرانی (بهمرور) دارن به همچین سمتی میرن. البته این خوب یا بد نیست. فلسفه پشت تکنیک مهمه بنظرم.

بهرحال در هر شرایطی که هستی اگر فروش آنلایندر سوشال مدیا داری پیشنهاد من اینه که این کتاب رو بخونی .


چون هم باعث میش تمرکزت بیشتر بشه در اثر خودن کتاب که این خودش به بهبود و بازدهی فعالیت های روزانه کمک زیادی می کن همچنین باعث میشه ایده های جالبی راجب فروش به ذهنت بیاد که مخصوصاً تو کمپین باعث افزایش فروش بشه.


ضمناً دوره آموزشیم که بخشی از مطالب این کتاب رو توش استفاده کردم "کارتینگ" هست. کارتینگ علمِ علمیِ فروش هست.

فلسفه ساخت دوره کارتینگ آسونتر کردن فروش برای شماست. جوری که در دراز مدت بتونی توسعه پایدار داشته باشی و با اتمام این دوره رشد درامدت متوقف نشه.

با مزایای دوره و البته معایبش در صفحه دوره کارتینگ آشنا شو.



افزایش فروشدوره کارتینگکپی رایتینگمعرفی کتابکمپین فروش
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید