ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یک #چالش اگر صاحب بیزنس در سوشال مدیا هستی - سوشال سروش


شما یک کسب و کار اینترنتی در سوشال مدیا (اینستاگرام و..) داری و چند وقتیه با من آشنا شدی. چند آموزش از من دیدی. وقتشه یک چالش برگزار کنیم که اتفاقاً جایزه هم داره.

هدف از چالش بیزینسی مون چیه؟

خب فایده این کار چیه؟ می‌خوام ببینم چهل پنجاه تا محتوایی که تا به امروز منتشر کردم، چقدرشون رو عملی می‌کنی و اجرایی جلو میری.

وقتشه یک دقیقه کتاب رو زمین بزاری و امتحان بدی. یادت باشه آدما شهوت دانستن دارن و عمل نکردن.

وقت عمله!


روال برگزاری چالش

1) یکی از محصولاتتون انتخاب کن بدهکار و توی سه خط در قالب یک ویدیو معرفی کن

می‌تونه چهره ات معلوم باشه یا حتی گردن به پایین باشه . (دقت کن بیشتر 3 جمله نشه)

کلی نکته بهت گفتم ولی می تونی از قالب مثال مانند زیر استفاده کنی: (نباید دقیقاً از مثال های زیر استفاده کنی)

" طراحی وبسایت نباید زمان بر باشه > راهکارهایی هست که بتونی دیجی کالا رو زیر 10 دقیقه طراحی کنی > آموزش جامع وردپرس (بدون کدنویسی) این مهارت رو بهت یاد میده. "

" هر کاری باید آسونتر انجام بشه > ایده هام تمام راهکارهای پیچیده فروش رو آسون می کنه > فروش آسون رو با ثبت نام تو دوره کارتینگ یاد بگیر "

3 نکته انتهایی رو حتماً بخون.


2) استوریش کن

چه تو اینستاگرام چه روبیکا چه ویسگون.... .


3) برای من توی آیدی تلگرامی که تو این زیر می‌فرستم برام بفرست

به این آیدی soroushakhavaan@ تو تلگرام بفرست برام

من دو نفر اولی که از بقیه بهتر محصولاتشون معرفی کردن انتخاب می‌کنم و 10 دقیقه‌ مشاوره صوتی با من خواهند داشت.


2 نکته قبل ضبط چالش

نکته 1. لزومی نداره حتماً طبق قالبی که گفتم ویدیو ضبط کنی. هر چی دوست داری توش بگو (قضاوت نمیشی)

نکته 2. تخفیف یا هدیه نده تو ویدیوت

نکته 3ـ متوجه هستم که قرار نیست راه بریم و همش همین 3 خط جمله رو بگیم

باید به جزئیات پرداخته بشه و من فقط میخوام اینجا ببینم اصلِ چیزی که از محصولت تو ذهنته چیه.


همین الان توی چالش شرکت کن!




اعتقاد دارم ميشه کارها رو آسون تر از قبل انجام داد. ايده هام مي تونه فروش بيزنس شما رو در سوشال مديا آسون تر کنه. ابزار من کپي رايتينگ هست. وقتشه کانالم رو دنبال کني و آموزش هاي رايگان بيشتري ببيني.


?? کجا فعال تري؟ از اونجا دنبالم کن

اينستاگرام : https://instagram.com/socialsoroush

کانال تلگرام : https://t.me/socialsoroush

صفحه روبيکا https://rubika.ir/socialsoroush

سوشال سروشکسب و کار اینترنتیسوشال مدیا مارکتینگآموزش اینستاگرامکپی رایتینگ
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید