ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

3 راه یادگیری فروش محصولات در اینستاگرام

رایج ترین راه های یادگیری روش فروش در اینستاگرام (و سایر سوشال مدیاها) 3 راه هست:


  1. سرچ رایگان
  2. مشاوره
  3. دوره آموزشی

قبل از اینکه از دوره آموزشی خودم تعریف کنم بیایم راجب سرچ رایگان و مشاوره صحبت کنیم.


یادگیری فروش اینستاگرامی با سرچ رایگان

اگر مطلبی مثل "چطور در اینستاگرام بفروشیم" و چیزای شبیه به این رو سرچ کرده باشی می بینی که صد ها مطلب رایگان راجبش پیدا میشه. هزاران مطلب تو اینستا و جاهای دیگه هست. این خوبه ، اما...

معایب سرچ رایگان:

ناپیوستگی شدید مطالب - تعدد خیلی زیاد مطالب - نظرات مختلف و ضد و نقیض - عدم امکان برنامه ریزی برای اجرای مطالب (بدلیل ناپیوستگی) - سختی در تعیین اولویت اجرای ایده ها و مطالب - و.. .

مزایای سرچ رایگان:

رایگان (پول اینترنت) - مطالب زیاد

هیچ روشی به تنهایی بد یا خوب نیست. مزایا و معایبش رو میگم.


یادگیری فروش اینستاگرامی از طریق مشاوره

مشاوره می تونه موثرتر از سرچ رایگان باشه. البته خودم تا بحال حتی 1 ریال هزینه مشاوره نکردم چون باهاش موافق نیستم،بهرحال این روش م مزایا و معایبی داره که میگم.

معایب مشاوره:

پیاپی بودن پرداخت هزینه -وقت مشاوره لزوماً وقت دلخواه شما نیست - شناخت ناقص مدرس از کسب و کار شما - کاهش بازدهی مشاوره در صورت روی فرم نبودن مدرس - بطالت زمان - ممکنه بخشی از ایده های ناب شما بخاطر قالب فکری متفاوت مدرس منحل بشه و...

مزایای مشاوره:

پیوستگی غالب مطالب - تاثیرپذیری بیشتر - ارتباط مستقیم با مدرس برای پاسخگویی به سوالات


و مورد آخر، دوره آموزشی...


یادگیری فروش اینستاگرامی از طریق دوره آموزشی

بیخود نیست 214 گیگابایت دوره آموزشی (و بیشتر) روی کامپیوترم دارم. دلایلش چیه؟

مزایای دوره:

مطالب کاملاً ترتیبی و پیوسته - تو هر زمان و هر شرایط بخوای میتونی ببینیش - هر چند بار بخوای میتونی با همون قالب و کیفیت مرورش کنی - اجرای آسون تر (و نتیجه گیری آسون تر) از دوره بدلیل پیوستگی مطالب - عدم وابستگی به حس و حال و حضور ذهن مدرس - اگر فایلش پاک شد با رفتن به پنل کاربریت از هر جای دنیا مجدد بهش دسترسی داری!

معایب دوره:

پرداخت مبلغ بیشتر - نمیشه سوالاتت رو از مدرس بپرسی


بدون شک هر مورد مزایا و معایب خاص خودشو داره، با اینکه طرفدار دو آتیشه دوره ام شاید مشاوره برای شما بهتر باشه شایدم سرچ رایگان.


دوره کارتینگ برای افزایش فروش سوشال مدیا

اگر انتخاب شما هم ثبت نام تو دوره آموزشی هست من یک راه حل برای شما دارم که کارتون رو آسون تر می کنه. کمکت می کنه آسون تر تو اینستاگرام (یا هر سوشال مدیا ایرانی پسند) بفروشی.



3 مزیت دوره کارتینگ:

1.آموزش علمِ علمیِ فروش

از اونجا که باور دارم هر کاریو میشه آسون تر انجام داد، اومدم از توضیح نکات و ترفندهای شخصی دوری کردم و نکات فروش رو بر پایه تحقیقات علمی توضیح دادم. یعنی اول تحقیق رو یاد میگیری ایمانت به مطالب دوره میره بالا و بعد نکته بیزینسی و یک مثال.

(تمرین هم برات گذاشتم)


2.آموزش زیرساخت توسعه پایدار

با تمریناتی مثل کمک به پیدا کردن "چرایی و ارزش ها"ت و توضیح نکاتی برای 4 برابر کردن بهره وری مطالب دوره و اینک بدونی سودت رو چطور صرف چه کارایی کنی (و مثل سابق من با جیب پر نگران خرید یه بستنی نباشی!)

سعی کردم بهت کمک کنم حتی بعد دوره درامدت مداوم بیشتر بشه.

یک برنامه دادم برای رشد پایدار! خودم عاشقشم و این بخش رو قبل از نکات تکنیکی توضیح دادم


3. آپدیت دائمی رایگان

برای اینکه دوره های کمتری داشته باشم آپدیت رایگان دائمی روش گذاشتم. زمان هر آپدیت کاملاً دست خودمه و در اختیار خریداران نیست، بهرحال ممکنه هر زمانی آپدیت بدم و بعد قیمت دوره قطعاً میره بالا.

(و شما تمام آپدیت ها رو سر هر قیمتی که دوره رو تهیه کردی رایگان تو پنلت میگیری)


? برای دیدن اطلاعات کامل دوره کارتینگ وارد این صفحه شو و ثبت نام کن (دانلود بلافاصله بعد ثبت نام)



دوره کارتینگسوشال سروشفروش اینستاگرامیافزایش فروش اینستاگرامکسب و کار اینستاگرامی
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید