ویرگول
ورودثبت نام
Social Soroush
Social Soroush
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

3 علامت که میگه بزودی در فروش محصولات در اینستا شکست می خوری!

3 نشونه مخفی هست که باعث میشه در فروش محصولات در اینستاگرام شکست بخوری! نمـیشه فقط با تکنیک و ترفند بازاریابی نتیجه بخشی در اینستاگرام داشت. حالا بریم برای 3 دلیل که باعث شکست ما در فروش اینستاگرامی میشن.


3 عامل که باعث شکست شما در فروش در اینستاگرام میشن

1. هر گونه وابستگی به نتیجه شرایط حال و حاضر کشور

چه چپ باشی چه راست، به هر دلیلی انتظار موفقیت یا بردنت رو به عامل خارجی گره بزنی باختی. چرا؟ چون باور داری اگر شرایط جور بشه منم کار رو انجام میدم. آمریکا هم 5 میلیون بیکار داره، چرا؟ چون اون عدد روی شرایط حساب کردن.

اگر جزء این دسته ای متاسفانه من خیلی برات مفید نمیتونم باشم.


2. میگی "هر چی زور می زنم نمیشه"

خب اگر با قطعیت کامل میگی که همه راه ها رو رفتی و دیگه شانسی نیست، پس اقدامی هم در کار نیست. تو این مورد هم متاسفانه کمکی از من ساخته نیست.


3. آموزش نمی بینی

اگر آموزش گیتار نبینی طبیعیه که نتونی گیتار بزنی.

شاید یه ترفندهای شخصی ای داشته باشیا ولی خب شکست های اضافی و بی دلیل میخوری. به مرور دلسرد میشی.

اما تو این دسته هستی شاید بتونیم با هم پیش بریم! من دیدم بیشتر افراد هزاران تکنیک فروش بلدن آخرش موندن کِی از کدوم استفاده کنن.


برای همین رفتم فروش رو علمی یاد گرفتم و حدوداً به طور دقیق می دونم کِی از چه ایده ای استفاده کنم، چون هم تعدادشون کمتره هم به لحاظ علمی اثبات شده هستن. شاید در واقعیت فروش محصولات در اینستاگرام مثل آب خوردن نباشه، اما یجور مهارته، پس می تونی یادش بگیری!


با این ایده ها فروش من در عرض 2 ماه 12 برابر شد

بعد ایده هام رو تو دوره کارتینگ آموزش دادم که کمکت می کنه فروش سوشال مدیا (اینستاگرام) آسون تر بشه.

این ایده ها به هر کس که فروش محصول در اینستاگرام انجام میده کمک می کنه فروشش رو حداقل 12 برابر کنه.همچنین شما.


تو مقالات بعدی، دوره کارتینگ معرفی میشه + پیشنهاد دوست داشتنی همراهش (= فقط تا 3 روز)

? بنابراین وقتشه منو دنبال کنی و منتظر مقالات بعدی باشی... .



اینستاگرام مارکتینگاینستاگرامدیجیتال مارکتینگبازاریابی اینستاگرامسوشال سروش
از روش های پیچیده فروش بیزارم. طرفدار روش های آسون و علمی هستم و آموزش هام بر همین اساس هست. اگر می خوای ایده های آسون شدن فروش اینستاگرامی رو یاد بگیری صفحه ام رو دنبال کن و جدیدترین مطلب رو ببین.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید