ویرگول
ورودثبت نام
سهیل سیاوشی
سهیل سیاوشی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

متیو پری در اولین قسمت بازگشت به فرندز مشکل گفتاری داشت؟

روز پنجشنبه شاهد پخش نخستین قسمت از نوستالژی بازگشت دوستی‌ها بین همدیگر بودیم. اما پس از پخش اولین قسمت بینندگان متوجه شدند چندلر داستان ما نمی‌توانسته خوب صحبت کند. ظاهرا متیو پری پیش از ضبط برنامه تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

بازگشتی که اشک همه را درآورد

بدون هیچ شکی در حال حاضر برای طرفداران سریال فرند هیچ چیزی مهم‌تر از پیگیری پخش قسمت‌های بازگشت این دوستان نیست. بالاخره هر شش رفیق این سریال نمادین یعنی جنیفر آنیستون، کورتی کاکس، لیزا کودرو، متیو پری، دیود شویمر و مت لبلانک به این توافق رسیدند که تشنه نگهداشتن طرفدارن این سریال بس است. اما ظاهرا این بازگشت بیشتر باعث ناراحتی برخی از طرفداران شد،‌ چرا که هیچکس دوست ندارد در نخستین دیدار دوباره ظاهری نچندان سرحال را از یکی ستارگان خود ببیند.

چندلر برای ادای بعضی از کلمات مشکل داشت،‌ به عنوان مثال هنگامی که می‌خواست بگوید: «من ظرف شیرینی (کوکی)هایی که روی ساعت بود رو کش رفتم.» خیلی‌‌ها متوجه منظور او حین گفتن کلمه «Stole» به معنی دزدیدن نشدند،‌ چرا که از متیو بیشتر حرف SH شنیده میشد. همین موضوع باعث نگرانی خیلی از طرفداران شده، چرا که براساس زمینه متیو در مسائلی همچون اعتیاد، اما لازم بود که فردی درباره مشکلات پری سخن بگوید. در نهایت یکی از عوامل به گوش رسانه‌ها رساند که دلیل این موضوع چه بوده. این منبع داخلی در گفت‌گو با روزنامه «سان» گفت: «متیو قبل از ضبط مجبور شد که به عمل جراحی دندان بپردازد. گفته شده که دکتر او تشخیص داده که درصورت عدم انجام عمل جراحی، سلامتی متیو پری تحت تاثیر قرار می‌گرفت.»

متیو در حین ضبط فرندز درد می‌کشید

ظاهرا اثرات بی‌حسی موضعی به قدری نبوده که تا حین ضبط برنامه پری درد اعصاب دندان را تجربه نکند. این منبع داخلی ادامه داد: «بدیهیست که هیچ کس علاقه ندارد که ضبط برنامه با مشکل پیش برود، اما به هرحال این اتفاق افتاد. متی خودش هم دوست نداشت که طرفداران را بیشتر منتظر نگه دارد، مخصوصا در این روزها که واکنش مردم در اینترنت بسیار هیجان‌انگیز بوده.» البته در نهایت به این نکته اشاره شده که: «متیو به اطرافیان خود گفته که شرایط عمومی او کاملا خوب شده و نیازی به نگرانی نیست.»

نیازی به نگرانی نیست

متیو در نبرد با اعتیاد فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده و قبلا هم اعتراف کرده بود که حتی فیلمبرداری چندین فصل را به خاطر نمی‌آورد. در مصاحبه متیو پری در سال ۲۰۱۶ با رادیو بی‌بی‌سی ۲ او گفت: «من حداقل سه سال از ضبط قسمت‌ها را به خاطر نمی‌آورم، فکر می‌کنم بین فصل‌های ۳ تا ۶ بود که من شرایط خوبی نداشتم.» البته پس از ضبط هم او مشکلاتی با اپرا وینفری داشت، در مورد این اتفاقات متیو گفته بود: «چیزی که مرا نجات داد این بود که نهایتا به این نتیجه رسیدم که با زندگی خودم به شکل شفاف‌تری برخورد کنم. اینکه اگر با همین منوال ادامه دهم، زندگی‌ای برای من باقی نخواهد ماند.»

متیو به جمله جالبی اشاره می‌کند: «در نهایت شما تشخیص میدهید که نیاز به کمک دارید، پس به دنبال رفع این نیاز می‌روید.»


این روزها متیو با پست‌های جالبی در پیچ اینستاگرام خود با تیشرت‌های سبک فرندزی، پیام‌‌های جالبی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند.

شما واکسن زدید؟
شما واکسن زدید؟


من سهیل سیاوشی هستم، خوشحال می‌شم بتونم درباره این بازگشت شکوهمند :) اطلاعات بیشتری در اختیار هوادارها بگذارم.



فرندزچندلرمتیو پریfriendsreunion
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید