ویرگول
ورودثبت نام
Bahar_JI
Bahar_JI
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

لبخند:"/

سلاااام!

پوسیدیم انقد سوت و کورههههه:/

میریم برای مطالب طنززززز!


زحمت بکش، پول جم کن، زن بگیر، بچه دار شو، با کلی زحمت و خرج پسر بزرگ کن

ریش و سیبیلاش که درومد

روسری سرش کنه دابسمش بسازه!???


تو ایران اینجوریه که وقتی میخوای با یکی درد و دل کنی

باید اول بگی میدونم تو بدبخت تری فقد یه لحظه دهنتو ببند?


دختره همه جاشو عمل کرده

کوبیده از نو ساخته

بد کپشن زده خدایا میبینی منو؟

خدا ببینه میشناسه تو رو؟?


مادرم داشت سوپ درست میکرد

بهش گفتم مادر هویج نریز من دوس ندارم!

میگه نترس رو مزش تاثیر نداره!

میگم پس چرا میریزی وقتی تاثیر نداره؟؟

میگه خوشمزش میکنه!

ای لاو یو مادر???


دخترخالم چارسالشه اخماش تو همه

بهش گفتم: تحویل نمیگیری؟

میگه سفارشت نداده بودم که بخوام تحویلت بگیرم??



من موقع ظرف شستن یه دور خودمم میشورم?


بابابزرگ به نوه اش میگه سه روزه نرفتی مدرسه بیا برو قایم شو معلمت اومده دنبالت

نوه میگه تو برو قایم شو چون من بهش گفتم تو مُردی?


چرا وقتی نمیشنوید ماسکتونو میارید پایین؟؟؟???



به مامانم گفتم سریلانکا کجاست؟ گفت ببین تو کمدت نیست؟ خندیدم گفتم مامان این اسم کشوره، رفت گشت تو کمد پیداش کرد


وقتی رو یکی کراش دارم جوری باهاش رفتار میکنم طرف فک میکنه نه تنها حالم ازش به هم میخوره بلکه دشمن خونی قسم خوردش هم هستم??


مراحل زندگی یک ایرانی:

1-تولد

2-خدیا اینهمه جا چرا اینجا

3-مرگ


روی سنگ گبرم بنویسید

اگر عشگ گورمه سبزی نبود

شاید اینجا اصلا گبری نبود


روی سنگ گبرم بنویسید

اگر امتحانا حضوری نبود

شاید اینجا اصلا گبری نبود


دختره یه جوری با یه فرمون ماشینو لب به لب جوب پارک کرد من باورم نشد.

بعد درو باز کرد پیاده شد افتاد تو جوب


هر وقت تونستی رو چمن بشینی و بز درونتو کنترل کنی که شرو به کندن چمن نکنه به نفست مسلط شدی??‍♀️


به داداشم میگم نظرت راجب قیافه من چیه

میگه بد نیست بلخره همه که نباید خوشگل باشن??


این دیگه اسمش پیش بینی نیست

خدا رسما داره از کارتون سیمپسون ها تقلب میکنه?


موقع امتحان دینی، با چیزایی که من مینویسم میشه یه دین جدید ساخت???


یه بارم با یکی از همکلاسیام چت میکردم، پس فرداش حرفامو از دوستاش میشنیدم. جدیدا میخوام بهش مسیج بدم میگم سلام خدمت بینندگان و شنوندگان عزیز?


تو جهنم یه اتاقی هست میفرستنت اون تو از بیرون هی مامانت صدات میکنه، تو میگی بله بعد اون هیچی نمیگه

و این روند تا بینهایت ادامه داره


تو کره ماه هرکی ارایش میکنه بهش میگن عزیزم چقد زمین شدی

ایح ایح ایح ایح







خدافیظ:)

لطیفهجوک
?Do you even brew
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید