ویرگول
ورودثبت نام
sina rasouli
sina rasouli
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

5 تا از بهترین محصولات مراقبت پوست که بازیگران خارجی استفاده می کنند

جنیفر گارنر
جنیفر گارنر

جنیفر گارنر به عنوان سفیر برند نوتروژنا سرم ترمیم کننده سریع چین و چروک نوتروژنا را اینگونه معرفی می کند. همیشه به دنبال محصولی بودم که از پیری پوست جلوگیری کند و انتخاب سختی بین برند ها داشتم و در نهایت نوتروژینا را انتخاب کردم. چیزهایی در آن وجود دارد که از تحریک شدن پوست جلوگیری می کند، مثل رتینول 0.5٪ که می تواند روی پوست اثر خوبی بگذارد.

محصولات نوتروژینا را میتوانید از سایت فروشگاهی کیووی کالا خریداری کنید

کورتنی کارداشیان این کرم ضد آفتاب صورت Elta MD را یکی از محصولاتی نامید که نمی تواند بدون آن زندگی کند. او به مجله نیویورک گفت: «بنابراین من از نسخه اصلی استفاده می‌کردم، اما این فرمول جدیدتری است که اسید هیالورونیک در آن وجود دارد. "این یک فرمول بسیار نازک تر است. و در EWG امتیاز بسیار خوبی می گیرد - این همان چیزی است که من را کنجکاو کرد که تغییر دهم. من همیشه با امتحان کردن ضدآفتاب‌های مختلف عصبی می‌شوم، اما همچنین برای من بسیار مهم است که استفاده روزانه از آن بی‌خطر باشد.»

بسیاری از افراد مشهور درباره روغن درخشندگی خالص True Botanicals، از اولیویا وایلد گرفته تا لورا درن، فوران کرده اند. ایوا ماندز اخیراً به مجله نیویورک فاش کرد: «من این را با خودم حمل می‌کنم و چند بار آن را استفاده می کنم. روی دستم استفاده میکنم من از حسی که دستانم بعد از شستن آنها احساس می کنند متنفرم. من نسبت به روغن بسیار وسواس دارم زیرا حس بسیار خوبی دارد. من عاشق این هستم که چگونه این روغن ضد پیری پوست من را با درخشندگی شبنم می بخشد!

بروک شیلدز یک بار به Redbook گفت: "من از سرم SkinCeuticals C E Ferulic استفاده می کنم. مملو از آنتی اکسیدان است و واقعاً پوست من را روشن می کند، و از زمانی که شروع به استفاده از آن کردم، متوجه تفاوت در خطوط ریزم شدم. یکی دیگر از طرفداران این سرم ویتامین C است؟ بله .دکترHaleh Bakshandeh، متخصص پوست و زیبایی پوست ستاره ها (از جمله مولی سیمز!) دارای گواهینامه بورد نیز این سرم را به من توصیه کرد.

کایل ریچاردز برعکس پیر شد! بنابراین، راز او چیست؟ سرم ترمیم شب پیشرفته Estée Lauder. ستاره Real Housewives of Beverly Hills در اینستاگرام نوشت: "این محصولی بوده که همه زنان خانواده من سال ها از آن استفاده می کنند." من عاشق این هستم که چگونه این فرمول جدید دارای آبرسانی 72 ساعته و محافظت 8 ساعته آنتی اکسیدانی در برابر UV و آلودگی است. پوست من در حال حاضر سفت تر شده و منافذ من به حداقل می رسد.

پوستموسرم پوستخرید سرم پوستیزیبایی و سلامتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید