ویرگول
ورودثبت نام
هدیه سرلک
هدیه سرلک
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

متن تخصصی(خودم پز!)

این متن برای شرکت آرین خاک ایرانیان نوشته شده است. من شخصا از کار با این شرکت راضی نبودم. این شرکت در پرداخت پول بسیار بد قول هستند و ایراد های الکی بسیاری از متن می‌گیرند. من یک ماه بیشتر نتونستم باهاشون کار کنم.

تعرفه برای این متن:

قرار بر کلمه‌ای چهل تومن بود که به زور کلمه‌ای 20 تومن دریافت شد. حجم کار ها بسیار بالا بود.

توجه داشته باشید!

این متن بر اساس پارامتر های کارفرما نوشته و اصلاح شده است.

من کی هستم؟

سلام!

شما در حال خواندن رزومه کسی هستید که عاشق نوشتن، طراحی و تحقیق است. این شخص، دانشجوی رشته‌ی مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی است و به همین دلیل نمی‌تواند به صورت تمام‌وقت مشغول به کار باشد. وی تمایل به کار پاره‌وقت یا دورکاری دارد. همچنین، دو ماه به‌عنوان کارشناس تولید محتوا در شرکت “فاطر رسانور” مشغول به‌کار بوده است. این دختر جوان در کاربسیار سخت‌گیر و مسئولیت‌پذیر می‌باشد. اگر به اوفرصت بدهید؛ هیچ وقت شما را ناامید نمی‌کند


هدیه سرلکتولید محتوای تخصصیتولید محتوای جذابژئوممبرانمتن خودم پز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید