ویرگول
ورودثبت نام
ssbostan
ssbostan
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آموزش Kubernetes - قسمت دوم

تو قسمت اول آموزش Kubernetes در مورد داستان کوبرنتیز و اجزای اون صحبت کردیم. تو این قسمت قصد دارم در مورد اینکه چرا از کوبرنتیز استفاده میکنیم و این پلتفرم چه قابلیت هایی به ما میده، صحبت کنم. پلتفرم هایی مثل کوبرنتیز رو Container Orchestration Engine یا COE صدا میکنن و این ابزارها اومدن که کانتینرها رو روی چندین سیستم(Host) اجرا و مدیریت کنن. این پلتفرم ها مشخص میکنن که Life-cycle یک کانتینر توسط کودوم Container runtime و روی کودوم Host دنبال بشه و محیطی رو فراهم میکنن که کانتینرها به راحتی در هر مقیاسی اجرا بشن. به طور خلاصه، این سیستم ها درست شدن تا محیطی برای مدیریت فعالیت های پیچیده ای که کانتینرها انجام میدن تا نیازمندی های کسب و کار و پروداکشن ما برآورده بشه رو به وجود بیارند.

ادامه پست در وبسایتم قرار گرفته... https://b9t.ir

https://bostandoust.ir/1399/07/28/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-kubernetes-%d9%82%d8%b3%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/
kubernetesdevopsکوبرنتیزدوآپسآموزش کوبرنتیز
سعید بستان دوست هستم، از سال 1385 برنامه نویسی می کنم و به عنوان سیس ادمین گنو/لینوکس فعالیت دارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید