ویرگول
ورودثبت نام
علی پناهی (سناتور)
علی پناهی (سناتور)
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

دکتر کاویانی کیست؟

دکتر کاویانی کیست؟ نام واقعی او چیست؟ آیا واقعا از صفر شروع کرده و الان به این ثروت رسیده؟ فعالیت دقیق او را چه کسی می داند؟ با این مقاله همراه من باشید...

بیوگرافی دکتر کاویانی:

  • نام واقعی: علی کاویانی کتلی
  • متولد: نامشخص
  • محل تولد: گرگان
  • نام پدر: نامعلوم
  • شغل پدر : نامعلوم
  • تعداد فرزندان خانواده : نامعلوم
  • میزان تحصیلات : نامعلوم (گویا دکترای پزشکی)


خب قبل از هر صحبتی یکبار دیگه در اینجا اعلام کنم که نه من نسبت به کاری گارد دارم، نه با کسی مشکلی دارم و نه از کسی تعریف میکنم و نه از کسی بد میگم! هر آن چیزی که دیدم رو در قالب یک مقاله تجربه محور به عنوان یک کاربر قدیمی و فعال در این حوزه با شما بازگو میکنم، قسمت نظرات هم برای هم باز خواهد بود و هر نظری راجب هر شخصی میتونید بنویسید فقط سعی کنید بی احترامی نکنید. سپاسگزارم.


اولین فعالیت دکتر کاویانی مکتبستان

دکتر کاویانی شاید فردی تلاشگر و سخت کوش باشد، مطالعه بالایی داشته باشد و واقعاً میگم که در این قسمت ماجرا هیچ شکی نیست! یه چیزی که از دکتر کاویانی احساس میکنم اینه که اول از همه خیلی شخصیت پیگیر و سخت کوشی داره، دوم اینکه به نظرم آدمی هست که از نوجوانی رویای پول درآوردن در حجم بالا رو داشته که حتی چند جا دیدم خودش درباره این رویابافی ها گفته بود.

شاید دکتر کاویانی قبل تر هم فعالیت های مختلفی داشته باشه اما در فضای مجازی اولین کاری که شاید سروصدا کرد همین پیج مکتبستان بود که خیلی محتوای منظم و جذابی برای کنکوری ها داشت و انصافاً تبلیغات خوبی هم تو پیج های دیگه میکرد که این پیج مکتبستان به خوبی دیده بشه...

ابتدای کار یادمه گاهی اوقات با لباس دکتری هم استوری میذاشت و مشخص بود که گویا جایی در بیمارستانی جایی مشغول به کار هست و البته بعد تر شاید با توسعه کسبوکارش اون کار را رها کرده باشه...

بعد از مکتبستان پیج خودساخته رو تاسیس میکنه و اونجا محتواهای انگیزشی و کسبوکاری رو منتشر میکنه، من خودم یادمه از تقریباً همون اوایل که کار میکرد دنبالیش میکردم و حتی گاهی فیش موجودی از حسابش رو پست یا استوری که میکرد تعداد زیادی بهش گارد میگرفتن و میگفتن که معلوم نیست فتوشاپه یا از کسیه، ولی خورد خورد به همه ثابت کرد که درآمد خوبی داره...


پیج خودساخته دکتر کاویانی

مرتباً ویدیو و محتوای آموزشی در پیج خودساخته منتشر میشد و باید بگم گاهی اوقات محتوای خیلی مفیدی هم بود و انگیزه فعالیت به آدم میداد، من خودم معتقدم که خب اگه آدم میخواد تلاش کنه باید هر روز انگیزه خودشم پر کنه دیگه، یه جوری مثل سوخت جت میمونه! خلاصه که دکتر کاویانی هم فعال بود و انصافاً باید بگم از اون دسته پیج های پیگیری بود که مرتباً پست و استوری روزانه رو داشت و اصلاً من یه نفر ندیدم از دکتر کاویانی که فعالیتش متوقف بشه یا کم کار بشه! یا کم انرژی بشه! انگار خیلی خوب مسیر رو میشناخت...


فروش دوره های آموزشی دکتر کاویانی

هر مدرسی و هر پیجی ، بلاخره باید از یه راهی درآمد هم داشته باشه، دکتر کاویانی مشاوره خصوصی نمیداد! و دوره های آموزشی ویدیویی خودش رو به فروش میرسوند! که به اصطلاح ممکن خیلیا بهش بگن پکیج آموزشی، و انتقاد خیلی از افراد هم به جامعه مدرسین به همین قسمتشه که میگن کسانی که پکیج فروش هستن فقط به فکر جیب خودشونن!

ببینید این فلسفه درست نیست! و هر کسی ممکن دوره آموزشی ارائه کنه، شما مختار هستید تهیه کنید یا خیر، اما بعضی از دوره های دکتر کاویانی واقعاً گرون بود و خب از پس خیلی از آدما بر نمیومد و هر دوره آموزشی هم همانطور که میدونید یه عده راضی داره و یه عده هم ناراضی...

من نمیخوام هیچکسی رو زیر سوال ببرم در تمام مقالاتم سعی کردم هر چیزی که دیدم رو بنویسم، در حال حاضر دکتر کاویانی در وب سایت خودساخته هم اینجوری معرفی شده که:

  • ? مدیر و موسس آکادمی خودساخته
  • ? مدیر و موسس شرکت پوشاک هاوین
  • ? مدیر و موسس شرکت کالاهای دکوری هومر
  • ? مدیر و موسس شرکت نقش و نگار هیوا
  • ? مدیر و موسس موسسه مکتبستان
  • ? دکتر علی کاویانی یک پزشک است

در حال حاضر دکتر کاویانی به درآمد مطلوبی رسیده همانطور که از خانه و ماشین و محیط و بیزنس های مختلف او مشخص است. من تا به حال هیچ یک از دوره های آموزشی دکتر کاویانی را تهیه نکردم پس راجب اون قسمت دوره های پولی نمیتونم نظری بدم، اما اگر شما دوره ای از ایشون تهیه کردید صادقانه نظرتون رو زیر همین مطلب کامنت کنید و یا اگر چیزی میدونید که در این مقاله جا ماند، آن را آزادنه می توانید بیان کنید.


امیدوارم که این مطلب هم مورد نظر و توجه شما قرار گرفته باشد.

دکتر کاویانیخودساختهدوره آموزشیثروتمندان ایراناستارتاپ
علاقمند به تحلیل، جست و جو و کاووش، همین! درباره استارتاپ و کسب و کار اینترنتی می‌نویسم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید