ویرگول
ورودثبت نام
عسل اصلانی
عسل اصلانی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

قهوه ساز و باریستای عاشق قهوه

به همه دوستانی که عاشق قهوه و علاقه مند به هنر باریستا هستند خوش آمد می گویم. امروز می خواهم در مورد یک تجربه منحصر به فرد و جالب که با قهوه سازم رقصیدم با شما صحبت کنم. می‌دونید که قهوه ساز یه بخش بسیار مهمی از زندگی منه. اینکه قهوه ساز خوب باشه یا نه، همیشه برام یه امر بسیار مهم بوده، برای اینکه از یه کیفیت خوبی استفاده کنید، می‌تونید قهوه سازتون رو از جاهایی تهیه کنید که خوب هستند مثل سایت نسپیرو و خیلی از سایت های دیگه.

قهوه ساز من همیشه بهترین دوست من بوده است. این وسیله کوچک و زیبا همیشه همراه من است و در سفرها و سفرهای طولانی همراه من شده است. اما این بار تصمیم گرفتم با قهوه سازم تجربه ای جدید و متفاوت را امتحان کنم.

یک روز خنک و زیبا تصمیم گرفتم به کوهپیمایی بروم. کوله پشتی روی شانه و قهوه ساز در دست به سمت قله بلند کوه به راه افتادم.

پس از چند ساعت پیاده روی به مکانی دورافتاده و زیبا رسیدیم. رودخانه های روان، گیاهان سرسبز و پرندگان همگی ترکیبی شگفت انگیز از طبیعت هستند. تصمیم گرفتم کمی در این مکان آرام و زیبا استراحت کنم و قهوه تازه و خوشمزه بنوشم.

قهوه ساز را از کوله پشتی ام بیرون آوردم و روی یک سنگ تخت گذاشتم. آب رودخانه را جمع کردم و داخل قهوه جوش ریختم. سپس قهوه معطر و تازه را داخل فیلتر ریختم و منتظر ماندم تا دستگاه شروع به کار کند.

در این لحظه به قهوه سازم نگاه کردم و احساس کردم که مثل من دارد بازی می کند. صدای ریختن آب روان در ظرف همراه با پخش شدن صدای قهوه معطر، آهنگی زیبا و با طراوت ایجاد کرد.

قهوه ساز قهوه را به آرامی و با دقت آماده کرد. قطره های قهوه مانند قطرات باران داخل دیگ می ریخت و عطری شگفت انگیز از آن بلند می شد.

این قطره های قهوه مانند نقاشی های کوچک و زیبایی در قابلمه پخش می شوند. من از این رقص طبیعی شگفت زده شدم. قهوه ساز من هنوز در حال رقصیدن بود و من روی آن تمرکز کردم.

وقتی قهوه ساز من قهوه درست می کند، خیلی خوشحال می شوم. عطر قهوه همراه با صدای خنک آب جاری تمام حواسم را به خود جلب کرد. در هر قطره قهوه ای که در فنجانم می ریخت احساس آرامش و شادی می کردم.

در این زمان تصمیم گرفتم این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارم. قهوه ساز من چیزی فراتر از یک ابزار، یک همراه وفادار در زندگی من است. این قهوه ساز رقصنده نشان می دهد که:

هر چیزی در زندگی می تواند هنر باشد، حتی یک فنجان کوچک قهوه.

امیدوارم شما هم بتوانید یک رقص زیبا را با قهوه سازتان تجربه کنید و این لحظات را با دیگران به اشتراک بگذارید. قهوه هنر و عشقی است که در هر قطره اش جادوی خاصی دارد. پس بیایید با هم این جادو را در اطراف خود پخش کنیم.

اگر از این پست زیاد استقبال بشه، عکس قهوه سازم رو توی پست بعدی آپلود می‌کنم.

به امید روزهای پر از قهوه و هنر.

باریستا و دوستدار شما، عسل.

قهوه ساز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید