ویرگول
ورودثبت نام
style by maryam
style by maryam
خواندن ۸ دقیقه·۳ سال پیش

آرایشگران مشهور در مورد چگونگی دستیابی به ظاهر "شبنباتی" - حتی در زمستان!

درخشش پوست وجود دارد. اما وقتی هوای سردتر پوست را بیشتر از حد معمول خشک و تحریک می کند، چگونه می توان به آرایش زمستانی شبنم دار دست یافت؟ به طور خلاصه: با محصولات مناسب مانند مرطوب کننده های غنی از مواد مغذی و مه های درخشان صورت.

در آب و هوای سرد، زمستان می تواند فصل چالش برانگیزی برای پوست باشد – تناوب سرمای بیرون با گرمای داخل خانه باعث می شود پوست خشک و کسل کننده به نظر برسد. بریژیت ریس اندرسن ، هنرمند آرایشی به Vogue درباره این ظاهر می گوید : آرایش جوان و شبنم دار بهترین پادزهر است . و بنابراین، ما با هشت آرایشگر حرفه ای صحبت کردیم تا در مورد چگونگی دستیابی به ظاهر اکنون اطلاعاتی کسب کنیم.

آماده سازی پوست

متخصصان بر اهمیت افزایش هیدراتاسیون پوست حتی قبل از فرو رفتن در آرایش تاکید می کنند. یکی از اولین گام‌ها برای دستیابی به آرایش شبنم‌دار در زمستان این است که قبل از هر گونه آرایشی، پوست را با لایه‌برداری و آبرسانی مناسب شروع کنید. رابرت سسنک، هنرمند مشهور آرایشی، توضیح می‌دهد که پوست برای رسیدن به هر درجه‌ای از شبنم، باید آماده شود، چه ظاهری فوق‌العاده شیشه‌ای یا فقط اشاره‌ای به درخشش طبیعی . لایه برداری قبل از هر گونه هیدراتاسیون اجازه می دهد تا سلول های مرده پوست از بین برود، سرم ها و مرطوب کننده ها واقعاً به سطح پوست نفوذ کنند و به محصولات اجازه دهند کار خود را انجام دهند. ریس اندرسن از طرفداران درمان ExfoliKate کیت سامرویل است ، در حالی که آرایشگر حرفه ای شانون پزتا به دنبال آن است.Youth To The People's Energy Facial «زیرا آنچه را که می گوید انجام می دهد. من خودم هفته ای دوبار از این محصول استفاده میکنم. پس از استفاده احساس می کنید که صورت خود را اصلاح کرده اید. پوست من صاف است و درخشش سالمی دارد.»

Sesnek ادامه می دهد که "پوست های خشک و چرب هر دو به خصوص در ماه های زمستان به هیدراتاسیون نیاز دارند، فقط متوجه شوید که کدام یک برای نوع پوست و رژیم خاص شما بهترین کار را دارد. من متوجه شدم که اکثر مردم می توانند در ماه های سردتر زمستان کمی سنگین تر شوند و کرم مرطوب کننده خود را افزایش دهند. به گفته فیونا استایلز ، هنرمند مشهور آرایش، "شما می خواهید از کرم ها یا روغن های غنی صورت با کرم یا پودرهای مایع و رژگونه های کرم برای پوستی که در ماه های خشک زمستانی چاق، انعطاف پذیر و هیدراته به نظر می رسد، لایه برداری کنید."

به عنوان یک قانون کلی، ابتدا از محصولات سبک تر استفاده کنید، سپس به سراغ فرمول های ضخیم تر بروید. بنابراین، شاید Amorepacific Vintage Single Extract Essence نقطه شروع محکمی باشد، که به توصیه هنرمند آرایش Melissa Hurkman آمده است، که می گوید: «مشکل از ترکیبات باورنکردنی است که نه تنها پوست شما را آبرسانی می کند، بلکه با [نشانه های] پیری مبارزه می کند. سپس، مرطوب کننده مورد نظر خود را اضافه کنید. ریس اندرسن دوست دارد کرم غنی آگوستینوس بادر را چاق و تسکین دهد، در غیر این صورت لیلی کیز ، آرایشگر مشهور دو توصیه را به اشتراک می گذارد. برای مثال، او عاشق ترکیب آرایش پس از استفاده از کرم آبی Osea Seabiotic است، در حالی که Clinique's Moisture Surge ساعت ها شما را درخشان می کند

با حرکت روی روغن ها، Pezzetta از Youth To The People Superberry Hydrate + Glow Dream Oil برای قبل و بعد از آرایش می پسندد. من مقدار کمی را قبل از تمام صورت استفاده می‌کنم و بعد از آرایش کردن، آن را روی سیب‌های گونه‌ام برای درخشش بیشتر استفاده می‌کنم.» و ریس اندرسن از روشی مشابه با Huile De Jasmine از Chanel استفاده می کند. برای درخشندگی و درخشندگی بیشتر، من دوست دارم یک قطره روغن به فونداسیون اضافه کنم و سپس آن را با یک اسفنج نرم مرطوب بمالم.

کامل پایه

Reiss-Andersen، که به دنبال کرم ابریشم درخشان جورجیو آرمانی است ، می‌گوید: یک کرم پودر شفاف برای نشان دادن کیفیت طبیعی پوست انتخاب کنید . بیشتر فونداسیون هایی که دارای ویژگی های درخشندگی یا درخشندگی هستند تمایل به پوشش دهی شفاف تا متوسط ​​دارند. سسنک توضیح می‌دهد که فونداسیون پوشش کامل‌تر رنگدانه دارد و حاوی مواد درخشان کمتری است. در غیر این صورت، استایلز به بنیاد طبیعی مایع تابشی Clé de Peau Beauté علاقه دارد. این به سرعت مورد علاقه من شد. یک فرمول زیبا پر از مواد دوستدار پوست با پوششی درخشان که شبیه پوست دوم است.

اما از مخلوط کردن محصولات با هم برای نتایج بهتر نترسید. من عاشق [ اسپری صورت نجات روزانه Tower 28 SOS ] هستم که با اسپری کردن اسفنج ترکیبی من در حالی که پایه کسی را انجام می‌دهم به ترکیب آرایش کمک کند. آندره سارمینتو ، هنرمند آرایش، حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند ، می گوید: این کرم پودر و زیرسازی را نرم می کند و در عین حال قرمزی و التهاب را کاهش می دهد.

در پایان روز، روش ترکیب شما یک انتخاب شخصی است. اما برای گریس پی آرتیست مشهور ، «من شخصاً فکر می‌کنم استفاده از هر مایع یا محصول کرمی با بیوتی‌بلندر یا اسفنج، ظاهری بهتر از استفاده از برس یا انگشتانتان دارد. این به ذوب شدن آن در پوست شما کمک می کند تا یک کاربرد بدون درز داشته باشد.

درخشش موج

اکنون که پوست به درستی آماده شده است، استفاده از فرمول های درخشان و درخشان، عمق و درخشندگی به ظاهر آرایش شما می بخشد. سسنک توضیح می‌دهد: «یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید به کرم پودر یا هایلایتر اضافه کنید، تقویت‌کننده شفاف مایع آرمانی است . به طور مشابه، می‌توانید به فیلتر شارلوت تیلبری هالیوود بدون عیب نگاه کنید - محصولی که اخیراً در TikTok محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و اکنون توسط Hurkman توصیه شده است.

ریس اندرسن می‌گوید: « بعد از نهایی‌سازی فونداسیون، با رژگونه‌ای مانند ترینی لندن Sheer Shimmer یا برنزه‌کننده‌ای با درخشش خامه‌ای مانند RMS Beauty Buriti Cream Bronzer، ظاهر زیبایی بعد از اسپا به خود بدهید ».

او ادامه می دهد: «ترفند کلاسیک بعدی برای داشتن پوستی شبنم دار، استفاده از یک محصول رنگین کمانی در امتداد استخوان گونه است. این می‌تواند ظریف باشد (فکر کنید چوب براق چندکاره Chanel Baume Essentiel ) با نوک انگشتان یا بلند کردن بالا ( لانکوم Dual Finish Highlighter ) با برس روی آن اعمال شود. استایلز این چوب شنل را نیز دوست دارد. این محصول به پوست درخششی نرم و خیره کننده با درخشش صفر می بخشد، فقط کوچکترین نشانه ای از درخشش، که به پوست اجازه می دهد بدون آرایش، سالم و درخشان به نظر برسد. (این در چندین رنگ، به علاوه یک نسخه بدون ذرات بازتابنده می آید). این یکی از موارد مورد علاقه من است که فوراً به پوست زندگی می بخشد."

کرم‌های هایلایتر و مومیایی‌کننده‌ها برای داشتن پوست شبنم‌دار ضروری هستند. سسنک می‌گوید من دوست دارم اینها را به نقاط بلند صورت، پل بینی، کمان کوپید، و گاهی اوقات حتی روی پلک‌ها و لب‌ها اضافه کنم تا درخشندگی و شبنم را به این نواحی اضافه کنم. «افزودن درخشش استراتژیک به آن مناطق واقعاً همه چیز را بیشتر و بیشتر می‌درخشد. به نظر من به ویژه در عکس ها تفاوت ایجاد می کند. یکی از هایلایترهای همیشه مورد استفاده من، Pat McGrath Labs Skin Fetish: Highlighter + Balm Duo است. و برای دیگر هک درخشش او؟ یکی دیگر از راه‌های مورد علاقه برای داشتن ظاهری تک رنگ و شبنم، افزودن براقیت به لب‌ها است که من آن را دوست دارم زیرا به ظاهر درخشان کلی تعادل می‌افزاید. مورد علاقه من که سالهاست استفاده می کنم ، این استDior Addict Stellar Gloss !

پاپ از رنگ

در حالی که ممکن است رژگونه رنگدانه‌ای برای آرایش زمستانی شبنم‌دار لازم نباشد، اما می‌تواند رنگ‌های زیبایی را به آن اضافه کند، به خصوص اگر صورت گرم و آفتاب‌زده را ترجیح می‌دهید. رژگونه کرمی راه دیگری برای افزودن درخشندگی و درخشندگی بیشتر به پوست است. من همیشه از رژگونه کرم استفاده می کنم حتی اگر رژگونه پودری را روی کرم و محصول لایه لایه اضافه کنم. Sesnek توضیح می‌دهد که این واقعاً از درون ظاهری روشن به پوست می‌دهد و راه دیگری برای افزایش ابعاد است. مورد علاقه او رنگ کرم گونه Laura Mercier است که سال ها در کیت او بوده است یا رژگونه Fenty Beauty's Cheeks Out Freestyle Cream Blush برای انتخاب سایه و بافت آن.

اطمینان حاصل کنید که ظاهر شما در تمام طول روز با محصولات تنظیم مناسب پوشیده می شود. اسپری تنظیم کننده ست آناستازیا بورلی هیلز را در نظر بگیرید . من عاشق این اسپری هستم زیرا به نظر می رسد بدون توجه به نوع پوست شما، درخشندگی مناسبی را به شما می دهد. این اسپری آرایش شما را تنظیم می کند و درعین حال به شما درخشندگی می بخشد، بدون هیچ گونه درخشش یا درخشندگی. بعد، Sesnek عاشق Tatcha's Dewy Skin Mist است. من قبل از آماده کردن پوست از مه استفاده می‌کنم تا سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها واقعا بهتر فرو بروند. این اسپری ها را می توان در سراسر یا به صورت استراتژیک تا نقاط بالا بسته به درخشش مورد نظر شما استفاده کرد. نکته حرفه ای از Pae: "اگر صورت خیلی مات به نظر می رسد یا آرایش در انتها خیلی سنگین به نظر می رسد، اسپری کردن میست Tatcha به ترکیب شدن آرایش با پوست کمک می کند و ظاهری شاداب تر به پوست می بخشد. اگر در ناحیه t چرب می‌شوید، فقط کناره‌های صورت خود را اسپری کنید و از اسپری کردن مرکز صورت خودداری کنید.

اگر نگرانی شما هیدراتاسیون است، او همچنین از طرفداران Rare Beauty Always An Optimist 4-in-1 Prime & Set Mist است زیرا «بدون توجه به نگرانی پوست شما برای حفظ تعادل بافت کار می کند. به نظر می رسد که نوع مناسبی از رطوبت را به ارمغان می آورد، چه پوست خشک یا مختلط داشته باشید.» علاوه بر این، هارکمن به اسپری تنظیم کننده بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری دست می‌یابد. اسپری کردن این ماده در پایان آرایش، هرگونه پوشش پودری روی پوست و قفل و همه آن محصولات را از بین می برد.
اگر نگرانی شما هیدراتاسیون است، او همچنین از طرفداران Rare Beauty Always An Optimist 4-in-1 Prime & Set Mist است زیرا «بدون توجه به نگرانی پوست شما برای حفظ تعادل بافت کار می کند. به نظر می رسد که نوع مناسبی از رطوبت را به ارمغان می آورد، چه پوست خشک یا مختلط داشته باشید.» علاوه بر این، هارکمن به اسپری تنظیم کننده بدون عیب ایربراش شارلوت تیلبری دست می‌یابد. اسپری کردن این ماده در پایان آرایش، هرگونه پوشش پودری روی پوست و قفل و همه آن محصولات را از بین می برد.



آرایش زمستانهامراقبت از پوست در سرماروتین پوستیدوام ارایش زیاد کردنظاهر زیبا
اینجا باهم یاد میگیریم که چه جوری خوشتیپ تر و زیبا تر باشیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید