ویرگول
ورودثبت نام
tanaz amini
tanaz amini
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

بیاین با هم آشنا بشیم

سلام!

من طناز هستم، یک طراح UX/UI مشتاق به تبدیل ایده های پیچیده به طرح های ساده، زیبا و کاربر پسند. سفر من به دنیای طراحی 3 سال پیش آغاز شد و از آن زمان، من مجذوب قدرت داستان سرایی و تجربیات بی‌نظیر کاربر شدم.

از کار بر روی اپلیکیشن‌های موبایل یا پلت‌فرم‌های وب گرفته تا آزمایش و امتحان کردن جدیدترین ابزارهای طراحی، دائماً در این صنعت در حال یادگیری و رشد هستم. من معتقدم که طراحی عالی فقط در مورد زیبایی شناسی نیست . بلکه در مورد حل مشکلات واقعی و آسان کردن زندگی کاربران است.

خارج از فضای کار،من همیشه پیگیر موضوعاتی مثل من ترند های طراحی رابط کاربری و گرافیک، آواز خواندن، نواختن گیتار، رقصیدن هیپ هاپ و کتاب خواندن هستم. چه یک طراح باشید و یا فقط به طراحی علاقه مند هستیدخوشحال میشم که در این سفر همراه من باشید!


#طراح_رابط_کاربری#طراح_محصول#دیزاین

#UI#UX#Design#productDesign

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید