ویرگول
ورودثبت نام
t.nasravi
t.nasravi
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

یا مَن اَرجوهُ لِکُلِ خَیر...

تو را می‌خوانم!

تو را که امیدِ نیک و خیر تنها ز تو می‌رود، تو را که در سیاهی‌ها تنها از خشم و قهر تو واهمه در دل دارم و امان از تو می‌خواهم...

تو را می‌خوانم!

تو را که حسابت در منطق آدمیان نگنجد و هر چه کم بیندوزم، تو بسیارت را بر من ارزانی می‌داری!

تو را می‌خوانم، چرا که هر که تو را بخواند، بر سر خوان عطایت میهمان می‌کنی و بخششت را لباس تن خواهانت می‌نمایی...

تو را می‌خوانم، تو را که مهر بی‌مثالت چون آغوش مادرانه‌ای برای شیرخواره‌ی ناتوانی گشوده‌است و هر چند نخوانمت، هر چند ندانمت، تو باز هم عطا می‌کنی!

تو را می‌خوانم!

خواسته‌ام چیست؟ برایت باز می‌گویم.

تمام نیکی دنیای فانی و تمام خیر آن دنیای باقی را از تو می‌خواهم آنچنان که لحظه لحظه تو را می‌خوانم.

به تو پناه می‌آورم و ایمنی از هر سیاهی و شر دنیا و شر عقبا را از تو می‌خواهم، مباد آنکه مرا با این همه تلخی به خود بازگردانی که من هر دم تو را می‌خوانم!

ببخش بر من، هر چه از احسان و از فضل می‌توانی!

عطا کن کریما!

من به تو محتاجم و تو را می‌خوانم!

تو را که هر چه می‌بخشی از عطایت هیچ نمی‌کاهد و اما حُسن تو بر من بیفزاید.

ای صاحب شوکت و بزرگ‌منشی!

ای دارنده‌ی بخشش‌ها و کرامت بی‌انتها!

ای دارای عطا و کرم!

این تن رنجور و ناتوان را بر آتش دوزخت روا مدار...

.

.

.

"ترجمه‌ی آزاد"

یا من ارجوه لکل خیر...

#ط_نصراوی

#این_الرجبیون

#منم_ای_نگار_و_چشمی_که_در_انتظار_رویت

این الرجبیوندعای ماه رجب
فانی، دست به قلم، درس گرفته از شریف...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید