ویرگول
ورودثبت نام
علی نایینی
علی نایینی
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

مهدفرش؟ آقای فرش؟ یا شهر فرش؟

غیر ممکن است اینروزها نام یکی از این فروشگاه ها را در تبلیغات رادیو و تلویزیون نشنیده باشید. از این سه برند می توان به عنوان بزرگترین مارکت های تخصصی فرش ایرانی نام برد. اما واقها از کجا فرش بخریم؟ مهدفرش؟ آقای فرش؟ یا شهر فرش؟ چرا از این فروشگاه ها خرید کنیم؟ چرا خرید نکنیم؟ خرید از کدام یک مقرون به صرفه تر است؟ برای انتخاب بین این فروشگاه ها، سعی کردم ویژگی هر کدام را بررسی کنم:


1. تنوع و کیفیت محصول، یا شرایط و امکانات فروشگاه؟

اینکه از فروشگاهی خرید کنیم، که فضای بزرگ و شیکی داشته باشد، جای پارک، نحوه برخورد فروشنده، تنوع محصولی و ... از مهم ترین شاخصه های یک هایپر مارکت تخصصی است. اما همه این امکانات زمانی با ارزش می شود که محصول خریداری شده کیفیت مناسبی را داشته باشد. اگر جنسی که خریدیم، کیفیت مناسب را نداشته باشد، تمام این امکانات بی ارزش خواهد شد. به تجربه شخصی خودم و اطرافیانم توقعی که در زمان خرید از این برندها داشتم تامین نشد. البته با یک جست و جوی ساده در اینترنت نظرات مشابه زیادی پیدا کردم. البته این تجربه شخصی من هست و خواهش میکنم شما هم دیدگاه تان را در این مورد با من به اشتراک بگذارید.


2. شرایط و طرح های خرید:

تقریبا هر سه فروشگاه شرایط خرید اقساطی خوبی دارند. امکان خرید تا سقف 50 الی 60دمیلیون به راحتی وجود دارد. البته سود و درصد خرید را نباید فراموش کرد.

امکان خرید اینترنتی فرش از شهر فرش وجود دارد. از مهد فرش و آقای فرش هم می توانید اینترنتی خرید کنید. در سایت آقای فرش تقریبا قیمت های به روزتر و تنوع محصولی بالاتری وجود دارد.

3. خدمات پس از فروش:

حتما برای شما پیش آمده که مجبور شوید کالایی را به هر دلیلی مرجوع کنید و آن را به فروشگاه بازگردانید. به طور محصولی که خریدید، معیوب بوده، ابعاد و اندازه های آن با خانه و منزل شما مطابقت نداشته و....

اما مهم ترین مسئله در همچین شرایطی واکنش و برخورد فروشگاه در برخورد با مشتری است. اینکه تا چه میزان به حقوق و خواسته های مشتری احترام بگذارد؟ شهر فرش تا پنج روز، آقای فرش تا 3 روز با شرایط مشخصی فرش را از شما پس می گیرید. در این بین مهد فرش تقریبا شرایط مرجوعی کالا ندارد.

شما چه تجربه ای در خرید از این سه برند معروف ایرانی داشتید؟ مهد فرش، آقای فرش، شهرفرش؟

خرید فرشفرش خاصبرند
من علی نایینی هستم - متولد نائین ، سال 81 مدرک هوش مصنوعی از دانشگاه اصفهان گرفتم - یکم اطلاعات دارم در مورد دیجیتال مارکتینگ و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید