ویرگول
ورودثبت نام
علی نایینی
علی نایینی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

همه چیز در مورد فرش 1200 شانه

سلام به همه دوستان - سریع برم سره اصل مطلب
خرید هر چیزی مشاوره میخواد ولی متاسفانه پیدا کردن یک راهنما و مشاور خوب توی هر زمینه ای سخت شده - قبلاها معمولا فروشندگان مشاوره میدادند ولی با زیاد شدن تنوع کالاها و رقابت قیمتی ، جدیدا بعضی از فروشنده ها بر اساس منافع خودشون راهنمایی میکنند که به نظر من خیانت به خودشون و کسب و کار خودشون دارن میکنن.

بگذریم ....

خرید فرش هم داستانی داره برای خودش ، آخه فرش هم ویژگی های متفاوتی مثل تراکم ، شانه ، جنس، گارانتی و ... داره که علاوه بر طرح فرش، انتخاب فرش خوب را خیلی سخت میکنه

فرش
فرش


کلی گشتم تا آخرش یک فروشنده منصف پیدا کردم که در مورد فرش 1200 شانه خیلی خوب به من مشاوره داد - واقعا زمان گذاشت و بعدش هم با تحقیق در گوگل و... یک مقاله ای در مورد فرش 1200 شانه پیدا کردم که مطالبی را که توسط فروشنده گفته شده بود را تائید کرد.
ولی بریم سر اصل مطلب:


فرش 1200 شانه چیه؟
خیلی خلاصه :تعداد گره هایی که در یک متر عرض فرش میخوره، نشان دهنده شانه فرش هستند- یعنی یک فرش 1200 شانه ، توی یک متر عرض این فرش 1200 گرده خورده شده است.

شانه فرش چه اهمیتی دارد

هر چه شانه فرش بیشتر باشد ، فرش ریز بافت تر است - از طرفی فرش نازکتر هم میشود. توجه کنید که شانه فرش در طول عمر فرش تاثیری ندارد - یعنی فرش 1200 شانه نسبت به فرش 700 شانه عمر بیشتر یا کمتری ندارد ، فقط فرش 1200 شانه ظریفتر است و نازکتر است - همین و بس

فرش 1200 شانه یا 1500 شانه؟

برام سوال بود که فرش 1200 شانه بهتره یا فرش 1500 شانه؟ جواب اینه که با توجه به اینکه تراکم و شانه فرش، تغییر در کیفیت کلی فرش و ماندگاری فرش نمیدهد، بنابراین اگر بهتری را در عمر فرش میدانید، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه فرقی نمیکند، ولی فرش 1500 شانه نسبت به فرش 1200 شانه گرانتر،ظریفتر و نازکتر است(البه میزان اختلاف ضخانت فرش 1500 شانه نسبت به فرش 1500 شانه زیاد نیست و خیلی مواقع قابل تشخیص نیست) - همین و بس

فرش 1200 شانه یا فرش 700 شانه ؟

فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه نیز از لحاظ عمر مثل هم هستند و همینطور که گفتیم فرش 1200 شانه نسبت به فرش 700 شانه خیلی ظریفتر و نازکتر هست

ولی یک نکته مهم اینجا هست : فرش 700 شانه ضخامت خیلی بیشتری نسبت به فرش 1200 شانه دارد و برای افرادی که دوست دارند روی فرش دراز بکشند یا استراحت کنند ، به نسبت مناسبتر هستند

فرش 1200 شانه کاشان یا فرش 1200 شانه مشهد

نام شهر در کیفیت شهر تاثیری ندارد - تمام

بهترین فرش 1200 شانه

امکان انتخاب بهترین فرش وجود ندارد. با توجه به اینکه امکان تقلب در تولید هر کالایی وجود دارد توصیه میکنم که فقط از برندهای معروفی مثل فرش الماس کویر، فرش قیطران و... خرید کنید

قیمت فرش 1200 شانه

با بازار پر نوسان ایران ، دادن قیمت فرش کاره بسیار بیهوده ای هست ،چون من امروز یک قیمت اعلام میکنم و فردا قیمت عوض شده!! پس اعلام قیمت در این مقاله فقط باعث سر در گمی مشتری میشود. برای پیدا کردن قیمت فرش 1200 شانه ، بهترین کاری که پیشنهاد میکنم سر زدن به یک فروشگاه تخصصی فرش ماشینی مثل هایپر فرش یا دیجی کالا هست. با توجه به اینکه خیلی از فروشگاه های اینترنتی ، قیمتهای به روزی ندارند، مشاهده قیمت از سایر فروشگاه های اینترنتی هم فقط باعث سر در گمی میشه و بس.

فرش 1200 شانه گل برجسته

اکثر فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه به صورت گل برجسته ارائه میشوند. در حالیکه تعداد کمی از فرشهای 700 شانه و 1000 شانه به صورت گل برجسته تولید میشوند.


امیدوارم که این مقاله کمکتون کنه که یک فرش خیلی خوب با یک قیمت عالی بخرید. همچنین توجه کنید که سعی کردم در این مقاله از زبان عامیانه و ساده استفاده کنم که امیدوارم مورد پسند قرار بگیرد

خوشحال میشم نظرات و پیشنهادات شما را بشنوم - موفق و شاد باشید

علی نایینی


فرشفرش 1200 شانهفرش ماشینیتجربه خریدخرید فرش
من علی نایینی هستم - متولد نائین ، سال 81 مدرک هوش مصنوعی از دانشگاه اصفهان گرفتم - یکم اطلاعات دارم در مورد دیجیتال مارکتینگ و...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید