ویرگول
ورودثبت نام
parmis99
parmis99
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پاسخ کورتنی کارداشیان به انتقادات درباره گل های تولدش

همه طرفداران تحت تأثیر هدایای گلی عظیمی که کورتنی کارداشیان برای تولد 44 سالگی خود دریافت کرد، تحت تأثیر قرار نگرفتند. دریابید که بنیانگذار پوش چه واکنشی به درخواست یک نفر نشان داده است.

آیا تا به حال فکر کرده اید که کارداشیان-جنرز در نهایت با نمایش گل های عظیمی که اغلب به عنوان هدیه دریافت می کنند، چه می کنند؟

کورتنی کارداشیان پاسخ این سوال را دارد. بنیانگذار پوش که گهگاه از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به خاطر عکس‌های اینستاگرامی که سبک زندگی مجلل آنها را به نمایش می‌گذارد، خانواده‌اش مورد انتقاد قرار می‌گیرند، اخیراً به یکی از چندین نفری که در پست ۱۹ آوریل او درباره تولد ۴۴ سالگی‌اش نظر داده بودند، پاسخ داد. این شامل ویدیوهایی از چندین دسته گل عظیم است که او به عنوان هدیه دریافت کرده است. برای دنبال کردن بهترین آهنگ های علیشمس با ماهمراه باشید.

"فکر می کنی بعد از اینکه به گل ها نگاه می کنند با آنها چه می کنند؟" آن شخص پرسید که کورتنی پاسخ داد: "ما آنها را به بیمارستان کودکان اهدا می کنیم."

این شبیه کاری است که خواهرش کلویی کارداشیان گفته است که خانواده آنها با غذاهای باقی مانده از مهمانی های زیادشان انجام می دهند.

"سوال جدی... با این همه وسایل، دکور و غذای باقی مانده بعد از جشن تولد چه کار می کنید!!؟" یکی از طرفداران در سال 2019 توییت کرد. "من همین الان khloe را از آخر هفته گذشته، North/P هفته قبل و سنت را در شب گذشته تماشا کردم. خیلی زیاد است، من خیلی کنجکاو هستم!

پاسخ داد: "دکور معمولاً اجاره ای است، اما هر چیز شخصی (مانند علائم نقل قول) من یک روز برای یک کار دیگر در انبار نگهداری می کنم. غذاهای باقی مانده همیشه به یک بانک مواد غذایی یا کلیسا اهدا می شود. گاهی اوقات غذا ممکن است به جای دیگری برود بسته به اینکه موقعیت."

کورتنی در جشن تولدش زنگ زد، اولین بار به عنوان یک زن متاهل، با شوهرش تراویس بارکر، که او را در سفر جاده ای یک زوج به سانتا باربارا، کالیفرنیا با خود برد.

آن دو در کلبه معروف کندی در مزرعه سن یسیدرو اقامت کردند، جایی که رئیس جمهور فقید جان اف کندی و بانوی اول ژاکلین کندی اوناسیس ماه عسل خود را در سال 1953 گذراندند. تراویس طرح امضا شده ای از هنرمند یوشیتومو نارا به کورتنی هدیه داد که در حراجی به فروش رسید. تقریباً 161819 دلار، و او را برای شام بیرون بردند.

او در اینستاگرام برای او نوشت: «همسر من. "خیلی ممنونم که امروز به دنیا اومدی. تو لایق هر چیزی هستی که دلت میخواد. هیچ چیز منو خوشحال نمی کنه به اندازه دیدن لبخندت. تو قلبم رو دزدیدی لحظه ای که با هم آشنا شدیم. تولدت مبارک به زیباترین زن شگفت انگیزی که روی صورتش قدم زد. زمین. دوستت دارم همسرم."

کورتنی اظهار داشت: "من دارم گریه می کنم چون تو مرا خیلی خوشحال می کنی. من تو را دوست دارم شوهرم."

بیوگرافیعلیشمسزندگی نامهاخبار هنرمنداناخبار سلبریتی ها
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید