ویرگول
ورودثبت نام
programer
programer
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

گوشی


سلام

ما در روزهای کرونایی کم بیرون میریم و وقتی هم تو خونه هستیم یا با گوشی بازی می کنیم یا تلویزیون می بینیم ولی بیشتر با گوشی کار می کنیم.

من هم همین طور هستم و با گوشی و لپتاپ کار میکنم .

شب یلدا قبلا می گفتن باید گوشی ها رو بزاری کنار الان باید گوشی بگیری دستت که تنها نباشی و با کسی صحبت کنی.

البته الان همونایی که میگفتن گوشی رو شب یلدا بزارید کنار الان گوشی دارن

گوشی ها مخصوصا گوشی های سامسونگ کاری کردن که مردم در این روز ها بتونن با گوشی کار کنند و از تنهایی در بیان و مشغول بشن.

و البته به غیر از گوشی وسایل دیگه ای مثل لپتاپ و هدفون و .... هم هستند که مارو در روز های کرونایی مشغول می کنند.

من هم از بعضی از این وسایل مثل هدفون استفاده می کنم و خودم رو مشغول میکنم.الان دیگه خیلی از مردم گوشی و لپتاپ دارن.البته هنوز کسایی هستن که نه گوشی دارن و نه لپتاپ. من میتونم بگم تقریبا کل مردم از گوشی و لپتاپ استفاده میکنند.گوشی هایی مثل سامسونگ.

گوشی یک خوبی دیگه ای داره که وقتی ما دلمون برای عزیزانمون تنگ میشه میتونیم از طریق گوشی با هم ارتباط صوتی و همچنین تصویری برقرار کنیم.

و در کل باعث خوشهالی و هیجان مردم میشه و به همین دلیل مردم از گوشی استفاده می کنن.

ما دیگه بیشتر کارهامون رو مثل بازی و پرداخت اینترنتی و سفارش کالا با گوشی انجام میدیم و البته به جز این ها سایت های دیگه ای برای مطالعه و آموزش هم هستند.

#روایتگرباش





برنده شدنگوشیروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید