ویرگول
ورودثبت نام
طاها موسوی
طاها موسوی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یک خبر جالب

سلام برنامه نویسی دوست دارید یاد بگیرید برنامه نویسی علم روز چرا ما باید همیشه چیزایی که ساختنو یا بگیریم واقعا چرا خودمون نسازیم و بقیه ببینن و از اون استفاده کنن و ما کسب در امد کنیم خب باشه من الان این فرصتو بهتون میدم که رایگان بیاید و یاد بگیرید البته بگم الان اسکرچ را یاد میگیریم فقط لازمه دنبال کنید من در پست بعدیه خودم یاد میدم کد های اسکرچو و چند بازی میسازیم با هم ببینیم چطوریه لایک کنید دنبال کنید که پست بعدیمو بتونید ببینید

جمع بندی:کدنویسی رایگان ولی لازم به دنبال کردنه که پستم براتون بیاد و من پولی ازتون نمیگرم اما لطفا منو لایک و دنبال کنید تا یک بازی با هم بسازیم و با هم کد یاد بگیریم
انشالله کرونا ریشه کن شه زود همو ببینیم خیلی دوست دارم ببینم چه کار میکنیدا

خدانگهدارتون باشه
????

دنبالکردنیادتوننرهولایک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید