ویرگول
ورودثبت نام
طاهره
طاهره
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

برد ماندگار!

قاب ماندگار:)
قاب ماندگار:)

انقدر این بازی برام لذت بخش بود که با هیچ چیزی نمیتونم توصیفش کنم

اصلا تمام ناراحتی مردم از بازی قبلی رو شست برد?

یه جوری بچه ها تو زمین بازی کردن انگار غیر مستقیم میگفتن:((دیدین؟ما هم میتونیم.))?

وقتی هم که دو تا گل زدیم و بردیم برای اولین بار تو عمرم بخاطر برد تیم ملی گریه کردم:)

گریه کردم چون این برد بخاطر وضعیت غم انگیزی که این مدت داشتیم از هر چیز دیگه ای خاص تر و لذت بخش تر بود و مطمئنم برای همین توی ذهن همه ماندگار میشه:)

گریه کردم چون حس کردم بعد این همه فشاری که از طرف رسانه ها و دشمن روی مردم بود بالاخره یه خوشحالی تونست این فشار رو کم کنه و دلا رو به هم نزدیک کنه:)

گریه کردم چون خوشحال بودم از اینکه دشمنامون چقدر الان دارن میسوزن:)

اما همچنان ناراحتم واسه اون کسایی که بخاطر هجمه رسانه ای دشمن دوست داشتن تیم ملیشون ببازه?

امیدوارم یه روز حقیقت واسه همشون آشکار بشه و همیشه پشت وطنشون باشن?

انشاالله که بازیکنانمون بتونن قوی تر از اینم بیان تو زمین?

خدا پشت و پناهتون?

ایرانتیم ملی فوتبال ایران
دختری کاملا معمولی که معمولی بودن رو دوست نداره:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید