ویرگول
ورودثبت نام
تجربه‌ خاص
تجربه‌ خاص
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

انواع چمن مصنوعی برای بالکن (تراس) چیه؟

سلام رفقا🖐🖐

یک تجربه خاص دارم درباره‌ی یه کاری که کردم و حالا حس می‌کنم باید کل دنیا بدونن. ماجرا از اونجا شروع شد که یه روز از در و دیوارِ آپارتمانم خسته شده بودم. گفتم بسه، می‌خوام یه تغییری بدم به این فضای خشک و خالی. یکم گشتم تو اینستاگرام و اینترنت که با سایت های زیادی آشنا که معرفیش می کنم و پیج های زیاد هم دیدم که ایده تو سرم اومد که باید حتماً این کارو بکنم، و این تصمیم، خودش یه دنیای تازه‌ ای برام باز کرد.

الان هر بار که میرم توی بالکن، احساس می‌کنم تو یه پاک مینیاتوریم. امروز میخوام در مورد تجربه خاص خودم در مورد استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن بگمو البته که یکم تحقیق کردم و دیدم چمن مصنوعی انواع مختلفی داره که احتمالاً بتونم به درستی معرفی شون بکنم.

انواع چمن مصنوعی برای بالکن (یا هرجا)

1. چمن مصنوعی بافته شده
2. چمن مصنوعی تراکم بالا
3. چمن مصنوعی با رنگ های متنوع

طبق چیزایی که خوندم، انواع چمن مصنوعی برای بالکن شامل لیستی میشه که مینویسم. اما مثل اینکه میشه از همش هر جایی که میخواین استفاده کنین. منتهی باید قبلش مشاوره بگیرید چون جنسشون فرق داره. یادتون نره که من بر اساس استانداردهای خودم انواع چمن مصنوعی برای بالکن رو دارم معرفی میکنم. وگرنه از نظر جنس فرق داره، از نظر بافت و فاکتورهای زیادید داره کلا.

مدل اول:

این یکی از اون چمن‌هاس که وقتی دست میزنید، انگار دارید پشم گوسفندو لمس می‌کنید، اونقدری نرم و دلنشینه. این الیاف مصنوعی هستن ولی همینطوری ریسمون ریسمون شدن که وقتی پاتونو می‌ذارید روش، حس کنید دارید روی چمن‌های واقعی قدم می‌زنید.

مدل دوم:

حالا بریم سراغ چمن مصنوعی وز وزی. یه چمن مصنوعی که بافت ریزی داره فکر میکنم و مناسب مکان هایی که زیاد رفت و آمد داخلش انجام میشه. برای این دوستانی مناسبه که تراس یا بالکن‌شون همیشه پر رفت و آمده و می‌خوان به این زودیا چمن مصنوعی بالکن رو عوض نکنن.

مدل سوم:

چمن مصنوعی رنگی هم هست که می‌شه گفت همه رنگی داره. از سبز تیره گرفته تا یه آبی ملایم، قابلیت انتخاب دارید که بالکنتون رو مثل بوم نقاشی رنگ کنید، محیط رو گرم و صمیمی‌تر بسازید و هر کی پاشو گذاشت تو بالکنتون بگه وای، "چه جای باحالی!"

یکسری از رنگها رو نوشتم براتون:

سبز: وقتی چمن مصنوعی سبز رو نگاه می‌کنی، احساس می‌کنی تو دل طبیعتی. حال و هوات عوض می‌شه و روحت جلا پیدا می‌کنه. حالا فرض کن چمن مصنوعی تو بالکن یا تراس داشته باشی که عصرونه و صبحونه و ... اونجا باشه.

مشکی: دیگه این که مشکیش هم هست. نه اینکه سبز سبزی رو بخواد بزنه کنار ولی بعضی‌ها دوس دارن سبک و سیاق مدرن داشته باشن😃.

سفید: چمن سفید، مثل خط‌کشی وسط زمین فوتبال باید روشن و مشخص باشه. تو ورزشگاها و پارک‌ها خط‌های سفید، حکم خط قرمزو داره، که مرزها رو نشون می‌ده. برای بالکن زیاد جالب نیست بنظرم ولی شاید شما دوست داشته باشید.

صورتی: این یکی دیگه مخصوص بالکن هایی که بچه کوچیک دارین و میخواین برای بچه جذاب باشه.

طوسی: و طوسی، ای وای! طوسی‌اش حرف نداره. یه رنگ شیک و مدرن که تو نمایشگاها و جاهای خاص، جای خودشو داره. یه جورایی مثل کت و شلوار تکه، همه‌‌چی باید بهش بیاد.

چندتا عکس هم میزارم که تجسم کنید:



راستی اون سایت که گفتم مطالب رو ازش گرفتم این بود:

منبع: چمن مصنوعی اترس گرس: https://atrasgrass.com/shop/





چمن مصنوعیبالکنخرید چمن مصنوعی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید