ویرگول
ورودثبت نام
طلا
طلا
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

حرف های طلایی از آقای شکارچی

مستر هانتر یا آقای شکارچی کیه ؟ من مستر هانتر رو اینطوی توصیف میکنم: فردی که بیدار شده، یا بهتره بگم کسی که تحلیل میکنه، موضوعات مختلف رو بررسی میکنه و به آدم ها انتقال میده. کاری که کمتر کسی انجام میده یا بهتره بگم کاری که این روزا کسی انجام نمیده.

من ویدیو های مختلف مستر هانتر رو در اینستاگرام دنبال میکنم و دوست داشتم که درمورد یکی از ویدیوهای خوبش اینجا هم بنویسم. تایتل این محتوا هست: نکاتی برای ۳۰ تا ۴۰ سالگی.


مهم ترین نکته ای که من دوست داشتم این بود که پول خوشحالی نمیاره :) من تا قبل از این ویدیو ذهنیتم این بود که پول همه چیزه! خب اشتباه هم نیست، پول همه چیزه جز خوشحالی. خوشحالی چیزی نیست که به این سادگیا بتونیم داشته باشیمش. خوشحالی از اعماق وجود ما میاد، زمانیکه کاری رو انجام بدیم که دوست داریم، اما ذهنیتمون طوری شکل گرفته که به زندگی ای که داریم راضی باشیم و طوری دغدغه هامون زیاده که تعداد زیادی از آدما که این متن رو می‌خونن حتی بهش فکر هم نکردن که خوشحالی حق طبیعیشونه. باید خوشحال باشن و زندگی کنن، این رو از فشاری که توی مدرسه به بچه ها میاد که یادشون میره حتی به این فکر کنن که خوشحالن یا نه میگم بهتون. خب از بحث دور نشیم، برای اثبات اینکه پول خوشحالی نمیاره، میتونی از یه آدم میلیاردر این رو بپرسی: آیا واقعا خوشحالی؟ اما قبلش بپرس کارش رو دوست داره یا نه، اگر گفت " آره "پس احتمال زیاد هست یا قراره باشه. اگر گفت" نه" قطعا نیست.


نکته ی بعدی که بی نهایت قشنگه اینه که احتمال این هست که ما حتی تا ۳۰ سالگی نفهمیم علاقمون چیه:) پس چیزی که باید یاد بگیریم این هست که از اشتباه کردن نترسیم و مهم تر از اون یادمون باشه، یک اشتباه جدید کردن بهتر از اینه که به اشتباه قبلیمون ادامه بدیم. پس تا میتونیم تجربه کنیم و شکست بخوریم، آخرش همه چی درست میشه و اگر نشد بدون آخرش نیست.


به شانس اعتقاد داری؟ من دارم و معتقدم خودم می‌سازمش. درواقع شانس داره هربار میاد در خونمون ولی چون چراغی توی خونه روشن نیست، دوباره میره تا به خونه های دیگه سر بزنه. کافیه چراغ خونت رو روشن کنی تا به قول مستر هانتر، یه آدامس بچسبونه رو زنگ خونت و تا در رو باز نکنی، نره. اما چطوری باید چراغ خونت رو روشن کنی؟ مهارت یاد بگیر -> کانکشن بساز -> فرصت هارو ببین. بی زحمت عجله هم نکن، همه چی به موقعش اتفاق میوفته?

اینا نکاتی بودن که من دوسشون داشتم ولی این ها قطره ای از دریای گنج هستن. پیشنهاد میکنم برید دریا و برای رفتن، به پیج مستر هانتر سر بزنید.



مستر هانترخوشحالینکات مهمهدفمسیر زندگی
بنده طلا هستم. عاشق صحبت با ادم های مختلف و کسب تجربه هاشونم تا یاد بگیرم و یاد بدم و اینجام تا بنویسم و بخونم :) پس بیاین با هم بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید