ویرگول
ورودثبت نام
تَلی که وا رفته
تَلی که وا رفته
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

3 ماه مانده تا پایان سال 1402

همیشه دنبال این موارد بودم !

دنبال اینکه یکی بیاد بگه تو این 3 ماه بیا اینکارو کن اونکارو کن تا موفق بشی !

هرچی بیشتر میگذره بیشتر میفهمم که اینا همه اش کلیشه و محتوای توهم زایی در رابطه با موفقیت های یک شبه بوده که به خورد مغز ما دادن !

و ما هم بدون تلاش پی به دست آوردن چیزی!

اما 2 3 سالی هست که این تفکر توی من داره عوض میشه اما خب همچنان نشانه هایی ازش هست!

امروز 6 دی ماه 1402 هست و من یک بیمار فتاده در جا هستم که خودش رو به زور کشونده سر کار !

برنامه ریزی

برنامه ریزی
برنامه ریزی


برای امروز تا 15 دی ماه = رفتن به مسافرت (برنامه شماره 1)

از 15 دی ماه تا 4 اسفند =درسخوندن برای کنکور ارشد (برنامه شماره 2)

از 15دی ماه =حذف شکر مصنوعی +ادامه کلاس زبان (برنامه موازی شماره 2.1)

4 اسفند تا پایان سال =پیدا کردن شغل جدید +شروع باشگاه (برنامه شماره 3)

برنامه فشرده ای هست به خصوص اون بخش کنکوره ،اما خب این یه چالشه

برا چیزهایی که حس کردم نا تموم مونده تو زندگیم !

مثلا این کنکوره !همیشه دلم میخواست یه دانشگاه خوب و تاپ درس بخونم

برای کارشناسی نشد ،اما امیدوارم ارشد بشه !

کلا من از برنامه نصفه و نیمه و پرونده باز تو زندگیم بدم میاد ،کاری به درسته و غلطش ندارم اما اذیتم میکنه دیگه !!!

شما کاری دارید که حس میکنید نصفه مونده ؟؟

هدفی داری که بخوای تو کوتاه مدت بهش برسی ؟؟





ماهکارشناسی ارشدکنکور ارشدپایان سالبرنامه
سلام علیکم اسم من زهراست و اینجا تلواره است ! نوشتن رو دوست دارم ،از حضور توی اجتماع میترسم اما دوست دارم گپ بزنم و گپ بشنوم، یه جوری بین خدا و خرما موندم بیا گپ بزنیم خوشگله
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید