ویرگول
ورودثبت نام
تارا تهرانی
تارا تهرانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بیوگرافی حامیم خواننده جدید و به روز اینستاگرامی

حامیم، خواننده‌ای هست که به تازگی خیلی محبوب شده و همه دوستش دارن. اصلی‌ش حمیدرضا حامیه و تو شهر تهران به دنیا اومده. قدش هم حدود ۱۸۰ سانتیمتره. اولین آهنگی که اجرا کرده "سیا سفید" نام داشته که سال ۱۳۹۹ منتشر شده. از اون زمان به بعد خیلی محبوب شده و خیلی از جوانا دوستش دارن. آهنگ‌هاش هم تو چالش‌های اینستاگرامی خیلی استفاده میشن.

حامیم واقعاً یک خواننده استثنایی و با استعدادیه. صداش خیلی قوی و قشنگه و همه رو به وجد میاره. متولد شدنش توی تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۷۶ بوده، پس الان تقریباً بیست و شش سالشه. شهر تهران محل تولد و بزرگ شدنش بوده. حقیقتش، من کلی آهنگ از حامیم دارم و همشون عالی‌ان. صداش واقعاً حسابی حال و هوای ما رو میبره بالا. همه اینا باعث شده که حامیم خیلی معروف بشه و از تعداد طرفداراش معلومه که خیلی خیلی پرطرفداره. منتظر آهنگای جدیدشم که مطمئنم دوباره همه رو شگفت زده می‌کنه.

حامیمبیوگرافی حامیمزندگی نامه حامیم
تارا تهرانی هستم متولد 1364 در تهران به دنیا آمده ام و در نارمک بزرگ شده ام علاقه زیادی به وب لاگ نویسی دارم و دوست دارم با وب لاگ نویسی ساعات خالی زندگیم را پر کنم امیدوارم خسته کننده نباشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید