ویرگول
ورودثبت نام
تارا تهرانی
تارا تهرانی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

کاشانی پی و تجربه بد من از کاشانی پی

کاشانی پی چیت و تجربه من از کار کردن با آنها چه بود

کاشانی پی کانال تلگرامی است که با وعده ساخت درگاه بانکی با پی پال و نقد کردن در آمد های ارزی فعالیت میکند .

مدت ها بود دنبال کسی میگشتم که حساب پی پال وریفای شده ای را برای من بسازد که بتوانم با خیال راحت درآمد های ارزی خود را از مشتریان غیر ایرانی خود دریافت کنم که بلخره با کاشانی پی آشنا شدم .

وعده وریفای کامل حساب را به من دادند و گفتند که به هر حال در هر صورتی امکان بازگرداندن حساب شما در صورت لیمیت شدن وجود دارد .

حسابی را با مبلغ دو میلون تومان برای من ساختند بعد از یک ماه دریافت پول از مشتریان یک روز تصمیم گرفتم درآمدم را نقد کنم که هنگامم ورود به پیپال پیامی مبنی بر اینکه باید شماره موبایلم را تایید کنم به من داده شد .

حال بنده با خیال اینکه کاشانی پی برای من شماره موبایلی واقعی را اختصاص داده است با خیال آسوده به ایشان پیام دادم که پی پال از من کد ارسال شده به موبایل را می خواهد .که در جواب شنیدم .

متاسفانه شماره موبایلی که به حساب پی پال شما متصل است شماره حساب مجازی بوده و دیگر در دسترس نیست .

این یعنی دو میلون پول بی دلیل را از من گرفتن که با یک شماره موبایل فیک و یک فرد دروغین را به حساب من پیوند دهند .

خوب اگر قرار بود شماره موبایل فیک باشد که این را خودم من هم بلد بودم و هرکسی هم خیلی راحت می تواند بصورت رایگان شماره موبایل فیک که قابلیت دریافت پیامک را داشته باشد بصورت رایگان با سرچ در اینترنت پیدا کند .

من از ایشان خواستم خوب با پی پال تماس بگیرید و بهشون بگید که شماره موبایل فیک بوده که در جواب شندیم ما در ایران هستیم و اصلا توانایی برقراری تماس با پی پال را نداریم .

بهشون گفتم لا اقل مشخصات فردی را که به نامش برایم حساب ساخته اید را به من بدهید که به کمک ایشان حسابم را باز کنم

در جواب شندیم که مشخصات فردی را که به حساب شما پیوند داده ایم دروغین است و همچین فردی وجود خارجی ندارد .


حالا سوال من این است این حساب وریفای شده ای که کاشانی پی به من قولش را داده بود چه بود فقط یک شماره موبایل فیک که خیلی ساده با یک سرچ ساده در اینترنت می توان آن را داشت یا مشخصات دروغین یک فرد خارجی که ان را هم به راحتی می توان با یک سرچ ساده از اینترنت پیدا کرد ؟

به هر حال این تجربه من بود و کلی از دلار های من در حسابم مسدود شد و کاشانی پی هم هیچ کمکی به من نکرد البته نه اینکه نخوان کمک کنن اصلا کاری از دستشون بر نمی اومد .

دو ملیون برای افتتاح حساب از من گرفتن و کلی دلار دز حسابم از بین رفت درآمد چند ماهم از سایت های خارجی خیلی راحت به کمک کاشانی پی سوخت شد .

یک نمونه از تبلیغاتی که در کانالشان قبل از ساخت حساب برای شما ارسال میکنند .

درگاه معتبر ارزی در وبسایت شما با پی‌پال


? بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، مشتاقانه بدنبال راهی هستند تا بتوانند درآمد ارزی خود را از طریق درگاه‌های بین‌المللی دریافت کنند. درگاه‌ها در مقایسه با سایر روش‌های پرداخت به اتوماسیون بیشتر و کاهش انتظار مشتری برای پرداخت کمک می‌کنند و به سایت اعتبار می‌بخشند.


? پی‌پال یکی از شرکت‌های ارائه دهنده درگاه است. این درگاه‌ها قابل اطمینان و امن هستند و شما به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید.


?نقطه قوت پی‌پال‌های بیزنسی ما که همراه درگاه ارائه می‌شوند، وریفای کامل و مشاوره رایگان جهت استفاده و آنلیمیت حساب است.



تمام متن های بالا دروغ است و هیچ کدام از خدمات بالا را به شما نمیدهند تنها یک شماره موبایل فیک و یک مشخصات فیک به شما می دهند .

این تجربه من بود که خواستم از این طریق در اختیار شما قرار بدم که شما هم مثل من به دام این افراد گرفتار نشید . خسارت های سنگین را متحمل نشید .

در صورتی که شماره موبایل فیک نیاز داشتید یا مشخصات یک فرد خارج از ایران در بخش کامنت ها اعلام کنید من روششو بهتون بگم که بیخود و بی جهت خسارت بهتون وارد نشه .

امیدوارم با سرو سامون گرفتن وضعیت ایران این اوضاع نا بسامان و این کلاه برداری ها از بازار اینترنت ایران جم بشه چون واقعا قابل تحمل نیست

کاشانی پیساخت حساب پی پالروش ساخت حساب پی پالپی پالpaypal
تارا تهرانی هستم متولد 1364 در تهران به دنیا آمده ام و در نارمک بزرگ شده ام علاقه زیادی به وب لاگ نویسی دارم و دوست دارم با وب لاگ نویسی ساعات خالی زندگیم را پر کنم امیدوارم خسته کننده نباشم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید