ویرگول
ورودثبت نام
Tarane
Tarane
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

صبح بخیر

اقا من بنظرم خیلی مسخرست که این اهنگای خز و خیل قدیمی گوش میدم ولی خب خوشم میاد ب کسی چه در ضمن موزیک و متن اهنگش خیلی خوبه اهنگای قدیمی منصور واقعا خوبن البته من همه چی گوش نیدم خز وخیل خودتونین همین الانم سوگند تو گوشمه رپ و پاپ و سنتی همه چی خوبه ولی این اهنگ منصور خیلی ب دلم میشینه

اینم از اهنگی ک تازه دانلود کردم و چقد بم انرژی داد

مثلا فقط به خاطر تو

یه روز میام به جستجوت فقط به خاطر تو

عشقو میزارم پیش روت فقط به خاطر تو

دلم کسی رو نمیخواد فقط به خاطر تو

غرور من رفته به باد فقط به خاطر تو

هفت شهر عشقو میگذرم

تو رو تا قصه میبرم

دل رو به جاده میسپارم

ستاره ها رو میشمارم

فقط به خاطر تو

برای عشقت جون میدم

معنی دیوونگی رو به ادما نشون میدم





دوست دارم از همه چی بنویسم بخونم بدونم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید