ویرگول
ورودثبت نام
تارا،دختری در مدرسه
تارا،دختری در مدرسه
خواندن ۳ دقیقه·۱ روز پیش

چالش آواتار شخصی 🥰💥

درود به دوستای ویرگولی من. حالا که بازار داستان نویسی با شخصیت های ویرگولی داغه گفتم ی چالش بزارم برای تصویر سازی خودمون تو ذهن دوستامون. اکثرمون تو همچین فضایی عکس چهره مونو پخش نمیکنیم و هرکس به دلیل خاص خودش. ولی خب:) میشه بدون اینکه تصویرتونو پخش کنید تو ذهن دوستاتون ی چهره داشته باشید

چجوری؟ با هوش مصنوعی و ساخت کارتون. درواقع این عکس ها مال شما نیست ولی کلیت چهره ش مشابه شماست. اگر کسی که این عکسو دیده شمارو تو خیابون ببینه احتمالا نشناسه. اما مثل قرار اقای صابر و بنی هاشمی سوپرایز نمیشه اگه خودتونو معرفی کنید. (فکر کن ویرگولیا همو ببینن مثلا میگن سلام فضانوردی در اقیانوس هستم. سلام دختر مهتاب هستم.)

تو پست قبلیمم راجب این چالش گفته بودمو انگاری خوشتون اومده

چالش به این صورته شما از عکس خودتون آواتار درست میکنید و البته خودتونو توصیف میکنید. پیشنهاد دادین همه از ی سایت استفاده کنن که شبیه هم شه عکسا. کلی گشتم ی سایت رایگان بدون فیلتر خوب یافتم

fotor
fotor


مراحل انجامش

1- سایت https://www.fotor.com رو باز کنید (نشد سرچ کنید fotor ) ( بازهم نشد https://goart.fotor.com/ رو باز کنید)

2- توی همون بخش home تو صفحه اصلی AI photo editor رو انتخاب کنید (من تو لپ تاپ اینکارو انجام دادم اولی از چپ این گزینه بود ، ممکنه با موبایل جاش تغییر کنه)

3- احتمالا خود به خود براتون توی بخش AI tools سایت باز شه ولی اگه نشد تو کشو سمت چپ انتخابش کنید و تو کشو باز شده AI avatar که عکس ی خانوم تو قصر هست روش رو کلیک کنید.

4- اینجا براتون تو ی تب جدید باز میشه و از بین گزینه هایی که سمت چپ هست ی کدوم که بیشتر به شخصیتتون میخوره رو انتخاب کنید و بعد عکستون رو آپلود کنید . اینجا ممکنه یکم طول بکشه تا بسازه. صبر و تقوا پیشه کنید. و گزینه ی دانلود رو بزنید و رو اولی کلیک کنید تا رایگان دانلود شه

مابین این مراحل ممکنه براتون نوتیف بیاد که همرو i agree کنید 😂 اولشم براتون ی چیزی میاد برای ثبت نام تو سایت که بزنید با اکانت گوگلتون ادامه بده (کنتینیو وید گوگل اکانت) و تمام

من همه ی فیلتراشو امتحان کردم بقیش خوب نیست بیاین تو بخش همین آواتار بقیه رو نگردید

اگرم دوس دارین خیلی چهره تون مشخص نباشه انتهای همون بخشی که گفتم بین فیلترا انتخاب کنید ی فیلتر داره likness sketch (اون ته ته ) که شبیه طراحی درستتون میکنه

بچها خوشحال میشم شرکت کنین:) این بهترین راهی بود که به ذهنم رسید که حریم خصوصی تون هم حفظ بشه. کلا همچیو تغییر میده فقط چهره شبیه خودتونه


خودم:

من فیلتر yearbook رو انتخاب کردم چون لباسشون شبیه بچه مدرسه ایا بود حس کردم اینجوری بیشتر با عکس ارتباط میگیرید که منه 😂😂🫠 (اینکه لباسش نسبت به بقیه پوشیده بود هم بی تاثیر نیست)

فقط میتونم بگم در نگاه اول انقد شبیهم بود که نمیخواستم بزارم.
فقط میتونم بگم در نگاه اول انقد شبیهم بود که نمیخواستم بزارم.


میتونید خودتونو توصیف هم کنین که من الان حوصله ندارم. (اهل تعریف از خود نیستم 😔 ) فقط اینکه من چشام سبز نیست:))) این چرا این رنگی کرده نمیدونم:))) شاید تو عکسی که دادم نور تو چشام میخوره. نمیدانم.


پ.ن: اگر شرکت کردید لینک این پست منو انتها پستتون بزارید که بقیه هم ببینن و شرکت کنن:)) لینک پستتونو هم این زیر بزارید

منتظر دیدنتونمممممممم (*ذوق)


چالشآواتارحریم خصوصی
جسور و بی پروا !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید