ویرگول
ورودثبت نام
tarmarkt
tarmarkt
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

برای طراحی گرافیک وقت پیدا کنید


چگونه زمانی که تمام وقت کار می کنید یا دانشجوی تمام وقت هستید، برای طراحی گرافیک وقت پیدا کنید


هر کسی یک سرگرمی یا حداقل چیزی دارد که از کار منظم روی آن لذت می برد. این یک اصل رایج است که اگر کاری را که دوست دارید انجام دهید، هرگز یک روز در زندگی خود کار نخواهید کرد. چیزی که چندان رایج نیست این است که چگونه از کار کردن به انجام کاری که دوست دارید تغییر می کنید. برای بسیاری از افراد، رفتن مستقیم به شغلی که دوست دارید همیشه یک گزینه نیست. ممکن است تعهدات مالی داشته باشید که شما را ملزم به انجام کاری کند که دوست ندارید فقط برای پرداخت صورت حساب. همچنین ممکن است شما یک دانش آموز تمام وقت با زمان محدودی برای کار روی پروژه هایی باشید که مستقیماً به مدرسه مرتبط نیستند. من شخصا در هر دوی این موقعیت ها بوده ام. پیدا کردن زمان برای دستیابی به شغلی که دوست دارید می تواند سخت باشد، زمانی که درگیر وظایف کاری و مدرسه هستید، اما نترسید! من می خواهم استراتژی هایی را که برای من کارآمد است به شما ارائه دهم. این نکات برای طراحان گرافیک طراحی شده است زیرا این علاقه من است، اما شما می توانید این استراتژی ها را در حرفه انتخابی خود اعمال کنید.


برنامه خود را تجزیه و تحلیل کنید


اولین قدم در انتقال من از صندوقدار با دستمزد ضعیف به طراح گرافیک این بود که نگاهی به برنامه خود بیندازم و مشخص کنم که تمام وقتم را کجا می گذرانم. در این مدت از زندگی ام، تمام وقت به مدرسه می رفتم و حدود 30 ساعت در هفته کار می کردم. احساس می‌کردم سرم شلوغ است و واقعاً غرق شده‌ام، اما مصمم بودم که بفهمم کجا می‌توانم در مدت زمان کوتاهی روی مهارت‌های طراحی گرافیکم کار کنم. در ابتدا نمی‌توانستم وقت آزاد پیدا کنم. اواسط ترم بود و من حداقل تا دسامبر تعطیلی از مدرسه نداشتم، و برنامه ریزی کرده بودم که در تعطیلات زمستانی کلاسی داشته باشم تا بتوانم سریعتر فارغ التحصیل شوم.


بعد از چند ساعت مشغول کردن مغزم برای رسیدن به یک برنامه، راه حلی پیدا کردم. من هر شب قبل از خواب 15 دقیقه را صرف تماشای آموزش طراحی گرافیک می کردم. من هم خسته بودم، اما احساس می کردم که می توانم به 15 دقیقه متعهد شوم. تصمیم گرفتم قبل از خواب آموزش ببینم زیرا یکی از اساتیدم به من گفت که شما اطلاعات را در طول خواب یاد می گیری و پردازش می کنید. به این نتیجه رسیدم که حداقل می‌توانم اطلاعات سریعی را برای کمک به آشنایی بیشتر با طراحی گرافیکی در حالی که برای خواب آماده می‌شدم، جمع‌آوری کنم. این یک تعهد کوچک بود، اما راه بسیار زیادی را طی کرد. من به خودم قول دادم که حداقل 15 دقیقه در شبانه روز وقت بگذارم، اما بیش از 15 دقیقه را نیز صرف کردم. شب‌های زیادی بود که من آنقدر در مورد طراحی گرافیک هیجان‌زده می‌شدم که لپ‌تاپم را بیرون می‌کشیدم و شروع به کار روی چند چیز می‌کردم که یاد می‌گرفتم.


تا زمانی که در ماه دسامبر در فینال شرکت کردم، چندین مهارت جدید آموخته بودم. من هنوز در کلاس های تعطیلات زمستانی ثبت نام کردم، اما از تعطیلات هفته خود در کریسمس و سال نو استفاده کردم تا واقعاً روی طراحی گرافیک تمرکز کنم. من یک وب سایت اولیه برای نمایش پروژه های نمونه کار خود راه اندازی کردم و تا آنجا که می توانستم در مورد طراحی گرافیکی یاد بگیرم به کارم ادامه دادم.



قسمت بعدی کار با برنامه من بعد از پایان ترم بهار بود. من به اندازه کافی در مورد طراحی گرافیک مطالعه کرده بودم تا شروع به کار بر روی برخی از پروژه های پولی کنم. سازماندهی محلی پیدا کردم که برای رویدادهای آینده خود به کار طراحی گرافیکی نیاز داشتند. من یک کپی از نمونه کارهام را برای آنها فرستادم و پرسیدم که آیا برای نیازهای طراحی گرافیکی خود با من تماس خواهند گرفت. چند سازمان موافقت کردند و به من پیشنهاد دادند که اولین شغل با درآمد من باشد. به جای اینکه 30 ساعت در هفته در خواربار فروشی کار کنم، 20 ساعت در هفته را کاهش دادم و 10 ساعت در هفته را صرف طراحی گرافیک کردم.

انجام طراحی گرافیکی به مدت 10 ساعت در هفته به من این امکان را می داد که مهارت های خود را در عین کسب درآمد بهبود بخشم. از آنجایی که خواربارفروشی که در آن کار می کردم فقط حداقل دستمزد را می داد، در واقع با کاهش ساعات کاری، درآمد بیشتری به دست آوردم. من قیمت‌هایم را معقول نگه داشتم و برای ایجاد روابط با مشتریانم تلاش کردم. در حالی که بسیاری از اولین پروژه های من پروژه های یکباره بودند، بسیاری از مشتریان من در این چند سال گذشته با من گیر کرده اند.


منبع : tarhmarkt.com






طراحی گرافیکطراحگرافیستآموزش طراحیطرح مارکت
خدمات طراحی ، چاپ ، بسته بندی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید