ویرگول
ورودثبت نام
Tavana Asgari
Tavana Asgari
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کسب درآمد از یوتیوب توسط تتلو

کسب درآمد از یوتیوب توسط تتلو
کسب درآمد از یوتیوب توسط تتلو

تتلو چقدر از یوتیوب درآمد داره؟

واقعا تتلو از بسته شدن پیج اینستاگرامش ناراحت شد؟ یا اینکه یجورایی خودش هم میخواست که پیجش بسته بشه؟

اگر برای شما هم این سوالات وجود داره ادامه مقاله رو بخونید

سلام، من توانا عسگری هستم کارشناس دیجیتال مارکتینگ و توی کانال در یوتیوب آموزش های رایگان کسب درآمد از یوتیوب رو میدم پس اگر دوست دارید عضو کانال بشید تا ویدئو های من رو ببینید.

تتلو از وقتی که وارد یوتیوب شد تونسته بود رشد مناسبی داشته باشه و حدودا روزی ۱۰۰ نفر سابسکرایبر می گرفت ولی بعد از بسته شدن پیج اینستاگرامش رشد کانال یوتیوب ش انفجاری بود و به روزی ۱۰۰۰ نفر و بعد ۴۰۰۰ نفر رسید و سریعا درآمدش طی یک ماه به حدود ۶۰۰۰ دلار در ماه رسید و جالبه بدونید طی فقط دو ماه به ۱۸ هزار دلار درآمد از یوتیوب رسیدش.

کسب درآمد از یوتیوب توسط تتلو

از لینک بالا ویدیو کامل را در یوتیوب ببینید

برای دیدن آمار های دعوتتون میکنم ویدئو تحلیلی و پیشبینی من از رشد کسب درآمد تتلو از یوتیوب رو ببینید

تتلوتتلیتیکسب درآمدکسب درآمد از یوتیوبکسب درامد از یوتیوب
سلام من کسب درآمد از یوتیوب رو بصورت رایگان تدریس میکنم. امیدوارم بتونم کمک کنم درآمد ۱۰۰۰ دلار برای ۱۰۰۰ نفر از طریق کسب درآمد از یوتیوب بوجود بیارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید