ویرگول
ورودثبت نام
amin
amin
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

تجربه خریدم از مودم ADSL برای شرکت

داستان از اونجایی شروع میشه که ما یک روز تو شرکت نشسته بودیم که یک دفعه صدای تک تک بچه ها بلند شد که چی شده چرا اینترنت قطع شد از اونجایی هم که ما تو بخش فنی بودیم بلند شدیم رفتیم ببینیم چی شده که دیدیم بعله مودم ADSl کلا خاموش شده و روشن هم نمیشد هرکاریش میکردیم خلاصه یه مودم قدیمی دیگه جایگزینش کردم تا یکی جدید بخریم و دوباره راه بندازیمش .

خلاصه بعد از این که با مدیر IT شرکت مشورت کردم، مسئولیت خرید مودم جدید به من سپرده شد. رفتم به یکی از فروشگاه‌های معتبر که همه چی از تجهیزات شبکه تا لوازم جانبی داشت. با خودم فکر کردم که حتماً باید یه مودم قوی بگیرم که دوباره دچار مشکل نشیم.

وقتی وارد فروشگاه شدم، یه فروشنده اومد جلو و پرسید: "چطور می‌تونم کمکتون کنم؟" ماجرا رو براش توضیح دادم و گفتم که یه مودم ADSL برای یه شرکت می‌خوام که هم سرعت خوبی داشته باشه، هم قابلیت اتصال پایدار. فروشنده چند تا مدل مختلف رو پیشنهاد داد و با حوصله ویژگی‌های هر کدوم رو توضیح داد.

یکی از مودم‌ها نظرم رو جلب کرد؛ یه مودم مشکی‌رنگ با آنتن‌های قوی و طراحی جمع و جور. فروشنده گفت که این مودم یکی از پرفروش‌ترین‌هاست و برای شرکت‌ها هم عالیه چون می‌تونه تعداد زیادی دستگاه رو همزمان پشتیبانی کنه. تصمیم گرفتم همین رو بگیرم. اومدم بیرون گفتم بزار اول توی سایت ها و ترب رو هم یه نگاه بندازم ببینم اونا قیمتارو چجوری میدن دیدم انگار اکثرا یه قیمتن حالا یه خورده بالا پایین تر که خیلی تفاوتی نداشت منتها من همین فروشگاهی که پیدا کرده بودم سایتشون هم داخل ترب بود و قیمت سایتشون یه خورده پایین تر هم بود همون جا گفتم بهشون من از سایت سفارش بدم اوکیه با همون قیمت برام اوکی میکنین که گفتن بعله .

بعد از خرید، سریع برگشتم شرکت و با کمک تیم IT مودم رو نصب کردیم. وقتی مودم جدید رو به خط تلفن وصل کردیم و تنظیمات رو انجام دادیم، اینترنت با سرعت و پایداری برگشت. انگار یه نفس راحت کشیدیم! همه همکارا خوشحال بودن و دوباره کارا به روال عادی برگشت. فروشگاهی که من ازش خرید کردم اسمشون لاین نت بود که راضی هم بودم از خریدم ازشون شما هم میتونین اگر کار شبکه ای داشتین بهشون سر بزنید بد نیست بهتون پیشنهاد میکنم البته که سایت های دیگه هم اوکی بودن و قیمت ها تقریبا مشابه بودن .

مودم adslتجهیزات شبکهلوازم جانبیفیبرننوریمودم
سلام من امین هستم . کارشناس شبکه های کامپیوتری که چندسالی هست تو این زمینه فعالیت میکنم . اینجا بیشتر از تجربیاتم در این زمینه براتون پست میذارم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید