ویرگول
ورودثبت نام
آموزش مبانی و پیشرفته عکاسی
آموزش مبانی و پیشرفته عکاسی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بیوگرافی محمد رضا صادقی(رضا صاد)

در این صفحه با محمدرضا صادقی (رضاصاد) عکاس و مدرس ایرانی آشنا خواهید شد.


محمدرضا صادقی با نام هنری رضاصاد ، عکاس ، گرافیست ، مدیر تبلیغات ، فیلمبردار ، وبمستر ، متخصص سئو و مدرس ایرانی است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت نموده است . وی اکنون بیشتر تمرکز خود را بر روی آموزش عکاسی و هنرهای تجسمی گذاشته. اما قبل از هر چیز با سوابق کاری و رزومه‌ی محمدرضا صادقی بیشتر آشنا شویم.


شاید برای شما جالب باشد علیرغم اینکه محمدرضا صادقی (رضاصاد) بیشتر به عنوان یک عکاس شناخته می‌شود ، کار خود را با گرافیک و در حال تحصیل در دوره‌ی راهنمایی شروع کرد. خود محمدرضا صادقی در این باره می‌گوید :

“توی مدرسه‌ی راهنمایی ما ، هر ترم توی کلاس کامپیوتر ، یک نرم افزار رو به ما یاد میدادن. یک بار معلم ما تصمیم گرفت بهمون فتوشاپ یاد بده. کاملا یادمه اولین جلسه‌ی آموزش فتوشاپ رو . معلممون توی فتوشاپ عکس یک شخصی رو باز کرد ؛ و با ابزارهای فتوشاپ بینی اون شخص رو به صورت بزرگ و خنده داری درآورد. بعد چند تا کار دیگه هم کرد که قیافه‌ی اون شخص خیلی خنده دار شده بود . اونجا بود که من در یک لحظه عاشق این نرم افزار شدم . همون رو (نه فرداش) فتوشاپ رو نصب کردم و شروع کردم به یاد گرفتن. و این بود که من وارد دنیای گرافیک شدم.”


رضا صادبیوگرافیعکاسی
در این بخش قراره درکنار هم با معرفی و مقاله های استاد های به نام و حرفه ایی در کنارهم هنر عکاسی را بیشتر یاد بگیریم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید