ویرگول
ورودثبت نام
TheKid
TheKid
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پیامرسان زوری دانشگاه آزاد : آیگپ


سلام
برای ورود به سایت آموزشیار تا چند هفته پیش یا باید پیامرسان آیگپ رو نصب میکردی یا 2 دقیقه از زندگی ات رو هدر میدادی و صبر میکردی تا بتونی با CAPTCHA وارد بشی.
به این شکل که نام کاربری و کلمه عبور رو میزدی و میرفت به صفحه بعد و مینوشت که یه کد به آیگپ فرستادیم، اون رو وارد کن تا بیای تو! در غیر این صورت 120ثانیه صبر میکردی و بعدش بطور عادی با کپچا (نمیدونم معادل فارسی داره یا نه) وارد میشدی.
ولی مثل اینکه این کافی نبود! دانشگاه آزاد خیلی اصرار داره که آیگپ رو فرو کنه به دانشجو ها و الان 2 دقیقه که سهله، دو روز هم وایسی کپچا ظاهر نمیشه و "باید" نصبش کنی اون پیامرسان لعنتی رو.
شاید الان مسئول مارکتینگ آیگپ و مدیر عاملش (محمد رسول کاظمی) احساس میکنن چه کمپین تبلیغاتی هوشمندانه ای زدن که من هم دارم اینجا براشون تبلیغ میکنم ولی دوست من این تبلیغ نیست، تخریبه.
از اون گذشته چطور ممکنه توی سال 2021 یه دانشگاه که شهریه اش هم ترم به ترم گرون تر میشه بیاد بگه که هزاران و میلیون ها دانشجو چه چیزی رو باید رو گوشیشون نصب کنن!!! اونم یه چیز حساس مثل پیامرسان که اطلاعات بسیاری رو میتونه ازتون ببره. واقعا wtf !
من نمیدونم به چه شکل این مسئله پیش اومده. اسپانسر شدن یا هر چیز دیگه ای که هست من چیزی رو زوری نصب نمیکنم! اگر این موضوع برطرف نشه بی شک یا میرم پیام نور یا دوباره کنکور میدم دولتی.
آخر این متن جا داره بگم من هنوز توی شوک هستم که یه انسان امروزه نتونه یه همچین تصمیم ساده ای رو بگیره و یه دانشگاه که شما بهش پول دادی تا توش درس بخونی بیاد اینکار رو بکنه! مثل این میمونه بگن شلوارت حتما باید سبز باشه وگرنه دانشگاه راهت نمیدیم.

دانشگاه آزادآیگپپیامرسان داشگاه آزادمشکل ورود به آموزشیارورود به سایت آموزشیار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید