ویرگول
ورودثبت نام
ربات دهه ۶۰ای
ربات دهه ۶۰ای
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

چرا می‌گی؟

اولین حرف ناراحت‌کننده در سال جدید رو از یه غریبه تو دایرکت توییتر شنیدم، از من 7 سال کوچکتر بود و از سختی‌های پارتنر پیدا کردن می‌گفت! من فقط گفتم اینوری هم حساب کنی سخته که گفت کافیه آرایش کنی تیپ بزنی بری بیرون!

این حرفش خیلی ناراحتم کرد، گفتم نه اصلا اینطورام که می‌گی نیست. به این فک کردم مگه من غر زدم؟ مگه از تنها بودنم شاکی بودم ؟ مگه دنبال راه حلم؟ تازه یه نفر که نمی‌شناستت چرا باید انقد کوته‌فکر باشه و نسنجیده حرف بزنه؟ خب اگه دیدگاه یه پسر اینه پس حق دارن دخترانی که هزار و یک قلم آرایش می‌کنن و عمل‌های زیبایی می‌کنن برای دیده شدن! من هیچ وقت نخواستم این طوری دیده بشم.

البته وقتی یه تعداد کثیری از آقایون می‌گن برای فالویر بیشتر باید عکس خودتو بذاری و ... از اونا یه نفر هم میاد می‌گه باید در دنیای واقعی چنین و چنان کنی.

توییتردنیای مجازی
ترجیح دادم از محیط بسته بلاگفا بیام بیرون و اینجا بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید