ویرگول
ورودثبت نام
هنگامه راجیان
هنگامه راجیان
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

چرخ دنده های حیات- قسمت یک ودو دهم

13 تیرماه 1403

روزمرگی! چطور میشود تعریفش کرد؟ شبیه موجودی که آهسته آهسته نزدیکت میشود و تمام لحظاتت را در بر میگیرد. به خودت که می آیی میبینی روز و شبت به هم وصل شده و دیگر لذتی در کار نیست! همه ی اشتیاقت را از دست داده ای همان جایی ایستاده ای که آدم ها میگویند : می روم که برسم ...

و این ترسناک است...

توی سالهایی که کار میکنم همیشه بزرگترین دغدغه ام این بوده که روز هام شبیه هم نباشه حتی اگر میشود هرروز را یک جای مختلف کار کنم ... و با ادم های مختلف معاشرت کنم

اما روزی که تصمیم گرفتم باشگاه خودمو داشته باشم ... همه چیز تغییر کرد!

حالا روز و شبم در یک مکان و یک چیز است ... مثل عشقی که زیبا و در عین حال سخت است. حالا باید بیشتر از همه و بیشتر از قبل کار کنی... چالش های دنیای کارآفرینی را بپذیری و همه ی ابعادت را همزمان رشد دهی. حالا میبینی که مهم ترین چیز برای موفقیت سلامت جسم و روانته! قبلا میدیدم که مدیران بزرگ و آدم هایی که موفقیتاش مثل ستاره میدرخشد همیشه به روتین زندگی و سلامت روح و روان و جسم تاکید میکنند و درکشان نمیکردم و منطقم میگفت مستقل شدن و موفقیت کاری اولویته ...که اشتباه بود!!!

اگر رویاهای بزرگ دارید اول روی خودتان سرمایه گذاری کنید:)

حرف برای گفتن بسیار دارم اما قبل از هرچیز باید بگم که اینجا رو انتخاب کردم تا از روزمرگی هایم خلاص شوم! عاشق نوشتن هستم بدون اینکه نگران قضاوت کسی باشم یا به چشم بیزینس بهش نگاه کنم. مینویسم چون قلبم را به تپش می اندازد و حالم را خوب میکند

برمی گردم از روزمرگی و چالش های کارآفرین بودن بیشتر میگم:)

موفقیت کاریانگیزه
مدیر، مربی و کمی نقاش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید