ویرگول
ورودثبت نام
Thinker
Thinker
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ریاضی عمومی ۱⁩

اتفاقی بعد از چند ماه گذرم به اینجا افتاد، گفتم بیام نصیحت کنم. =) ورودی های حال/آینده مهندسی، ترم اول، تو رو خدا ریاضی ۱ رو قشنگ بخونید و مطلب و مفاهیم رو خوب یاد بگیرید. ریاضی ۱ فقط انتگرال نیست مفهوم دیفرانسیل و مشتق و هزارتا کوفت و زهر مار دیگه هم هست که باید یادبگیریدش. می پرسید چرا؟ چون درسای ترم بعد همش به ریاضی 1 بستگی داره. اصلاً ریاضی مثل یه ابزاره براشون.اینقدر کاربردش توی معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی و فیزیک ۲ زیاده که از تعجب شاخ درمیارید. اگه مفهوم انتگرال و دیفرانسیل و مشتق نفهمید دومینو وار درسای بعدی هم نمیفهمید و اوضاع خیلی بغرنج میشه =)))))

مثل وضعیت الان من که بیست روز دیگه امتحانات ترم شده میشه و من نمی دونم از کجاش شروع کنم =)))))))))))

خلاصه اگه فهمیدن درس براتون اهمیت داره ، حرف منو پشت گوش نندازید عزیزانم.

دانشگاهریاضیریاضی عمومیدرس خوندندانشجو
این جهان زندان و ما زندانیان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید