ویرگول
ورودثبت نام
Thinker
Thinker
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

EXO-Stan

*EXO IS 9*
*EXO IS 9*

1

2

3

We are one!

مهم نیست در آینده چه اتفاقی بیفته ، دنیا چجوری عوض بشه ، کی باشه و کی نباشه.مهم اینه که من پنج سال از نوجوونیم رو با اکسو گذروندم. هیچ وقت پشیمون نمی شم از این انتخابم.

ازشون درس های مهمی یاد گرفتم مثل وفاداری ، فروتنی و تواضع، سخت کوشی و محبت و شوخ طبعی.

در حالیکه ممکنه خیلیا توی دوران نوجوونی به بیراهه کشیده بشن و درگیر رابطه های زیان آور و سمی ، و یا دچار عادات ناپسند بشن ، من توی اون دوران وقتی عواطف و احساسات نوجوونیم فوران می کرد اکسو رو دنبال می کردم.آهنگ هاشون . عکساشون حرف های قشنگی که میزدن و کنسرت هاشون.

اگه کیپاپ رو به دید سرگرمی ببینید قرار نیست خطرناک یا آسیب زا باشه.


من که کِیف می کنم وقتی یاد اون لبخند ها و اشک ها میفتم یاد اون استرس هایی که برای جوایز داشتیم و همدلی ای که بین طرفدارا بود. حقیقتا لبخند روی لبام می شینه.

توی روزهای سختی که داشتم اکسو منبع الهام و آرامش من بود.

الان دیگه بزرگتر شدم . دید و نگرشم درمورد جهان عوض شده . دیگه نگران نیستم. آیدلم، بایسم ،فیوم جایزه بگیره یا نه رکورد بزنه یا نه . توی فلان جشنواره حضور داشته باشه یا نه. دیگه حرف های غیرمنطقی هیترها روی من تاثیری نداره . دیگه به شایعات توجهی ندارم.

یادگرفتم از وجودشون خوشحال باشم ، از اون روزهایی که باهاشون بودم، یاد کنم. براشون آرزوی خوشبختی داشته باشم.به تصمیماتی که می گیرند احترام بذارم...

دیگه مثل قبل قرار نیست بیست و چهار ساعت چکشون کنم یا انرژی بذارم برای حمایت. نه که نخواما ولی خب ما هم زندگی خودمونو داریم به هر حال. ما هم باید به فکر آینده خودمون باشیم. باید برای زندگی شخصی خودمون وقت بذاریم.

می دونید این استدلال ها همش نشونه ی بالغ شدنه .

نشونه ی تکامل یافتن طرز تفکرات یک انسان.

اگر که این حال و احوالات من رو درک می کنید که خوش بحالتون درود بر شما.

اگر هم که فکر می کنید من مثل مادربزرگ ها فکر می کنم و یا به خاطر فاصله ای که از این فضا گرفتم فن واقعی حساب نمی شم >.< اشکالی نداره بعد ها همین ها رو تجربه خواهید کرد.

فقط خواستم بگم این دوران هم مثل برق و باد می گذره بجای اینکه همش تو فکر این باشید کی بهتره کی سر تره کی عالی ترینه ، سعی کنید لحظات خوبی رو برا خودتون ثبت کنید و از آهنگ ها لذت ببرید.اگه از آهنگهای جدید فیوتون خوشتون اومد بیشتر گوش بدین اگه سلیقه اتون نبود مجبور نیستید گوش بدین. از بقیه گروها و آرتیستا لذت ببرین خودتونو متعصب بار نیارید. نباید زیاد توی فکر و رویا برید. فقط به عنوان یه سرگرمی بهش نگاه کنید. بسه دیگه زیاد حرف زدم.

موفق باشید.

بماند به یادگار
بماند به یادگار

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

-یکی که از اکسوپلنت اومده بود.





اکسوکیپاپکره جنوبینوجوانیexo
این جهان زندان و ما زندانیان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید