ویرگول
ورودثبت نام
Jeon Jong Kook♡?
Jeon Jong Kook♡?
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

BTS+1

سلام سلام من اومدممممممم خب بریم؟

علامت تو رو با -نشون میدم بقیه اعضا رو اسمشونو مینویسم و علامت خودمو&نشون میدم

اخبار:خبری مهم!!

نامه ای از کمپانی بیگ هیت به دست ما رسیده قرار است عضوی جدید به بزرگترین گروه کی پاپ اضافه شود و اینبار دختر و پسر فرقی نداره حالا باید ببینیم کدوم فرد خوش شانس وارد این گروه بزرگ میشه

نامجون تلویزیون رو خاموش کرد

نامجون:هووووففففف اینا هم پیاز داغشو زیاد میکنن

جیمین:اگه عضو جدید دختر باشه چیکار کنیم؟

جین:هیچی میشه تک دخترم و بهش بیشتر از شما ها اهمیت میدم

کوک:اونجوری باید به میچا هم اهمیت بدی

جین:اون عروسمه ولی این دخترمه ولی بینشون فرق نمیزارم

جی هوپ:بچه ها نظرتون چیه اتاقارو جا به جا کنیم اگه عضو جدید دختر باشه با ما نمیتونه هم اتاقی باشه

اعضا :چرا؟!

یونگی:دلیل نمیشه چون دختره هم اتاقی مون نباشه

جی هوپ :?‍♂️ میگم پیش ما راحت نیست

اعضا:راس میگی

&خب خب بگید ببینم چی شده؟

نامجون:هیچی اگه عضو جدید دختر بود یه اتاق براش خالی میکنیم ولی جا نداریم

یونگی:از الان میگم میچا پیش من میخوابه

کوک:ببخشیدا ولی باید پیش من باشه ها

&نخیر

نامجون:دعوا نکنید

&خب نامجون مگه نمیگی اتاقا پره؟

نامجون :اره

&خب من با عضو جدید هم اتاقی میشم چطوره؟

کوک:اگه دختر بود اره

یونگی:اگه پسر بود میای پیش من

&باوشه


ا/ت

وایییییییییی خداااا جوووننننن بی تی اس عضو جدید میخواادددد من حتما باید شرکت کنم هر چند میدونم برنده نمیشم اما... شانسمو امتحان میکنم

پی دی نیم

خدایا چقدر دخترا زیادن هر چند تعجبی نداره خب همشون ارمی هستن ولی هیچکدومشون نه هیکل خوبی دارن و نه قیافه خوب

مجری :خب شرکت کننده ها بیاید

میچا زنگ میزنه به ا/ت

&الو ا/ت شرکت کردی؟

-اره یکم بعد نوبت من میشه

&تمام تلاشتو بکن اگه برنده شی خیلی خوب میشههه

-ارههه میدونمممم.. نوبت من شد من باید برم فعلاا

&اوک فعلا

برش زمانی*

مجری:برنده ما کسی نیست جززززز ......

کیم ا/تتتتتت

همه جا پر از کاغذای رنگی شد از خوشحالی نمیدونستی چیکار کنی که پی دی نیم اومد

پی دی نیم:افرین دخترم برنده شدی ولی بدون این کار اسون نیست!

-میدونم... و.. تمام تلاشمو میکنم

پی دی نیم سرشو تکون داد و رفت

گوشیت زنگ خورد برداشتی

-الو؟

&ا/ت چیشد؟

-هققققق

&د بگو دیگه دختر

-برنده شدممممممم

&جییییییغغغغغغغغ افریننننن





پارت اول
خواهر یونگی هستم ? به دنیای فیک خوش اومدی کیوتم ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید