ویرگول
ورودثبت نام
Jeon Jong Kook♡?
Jeon Jong Kook♡?
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

?Dark Love 1

علامت تو - علامت یونگی +

صبح زود با صدای گوشیم از خواب پاشدم

به ساعت نگا کردم

ساعت 5 صبح بود

-لعنتی تا شب وقت داشتم برم بانک اخه چرا الان بیدارم کردی

رفتم دستو صورتمو شستم رفتم پایین

خونت
خونت

صبحونه کوچیک برای خودم درست کردم بلند شدم رفتم لباس عوض کردم

لباست
لباست

اماده شدم سوار ماشینم شدم

ماشینت
ماشینت

رفتم سمت مخفیگاه

بعد چند ساعت رسیدم پیاده شدم سوییچ رو دادم به خدمتکار

-حواست به ماشینم باشه

..... :اطاعت میشه بانو

رفتم تو

گروهم اومدن

جونگ این :به به خانوم زیبا وارد شدن بیا ببین چی پیدا کردیم

رفتم سمت میز و نقشه شهر بوسان رو دیدم

-خب؟ این ینی چی؟

جونگ این :این بانک حسابی پول داره وقتشه یه پول قلمبه به جیب بزنیم

-تقریبا بانکای این شهر داره خالی میشه چیکار کنیم؟

جونگ این :تو رییسی خودت بگو

-حله

نقشه سئول رو اوردی باز کردی

-به یه جشن دعوت شدیم رفتن ما ضروریه وقتی میریم سئول همه بانکاشونو میزنیم از این به بعد اونجا میمونیم

جونگ این :پس تو سئول موندنی میشیم

-اره

جونگ این :حله

-گروه A مثل همیشه مصلح باشید

الکس :بله قربان

-گروه B سر وقت حمله کنید

سهون:اطاعت میشه

-گروه C نگهبان هارو در به در کنید

جونگ این :بله قربان

-گروه D پشت سر من حرکت میکنید

گروه :اطاعت میشه

یه گروه 170 نفره دارم الکس فرمانده گروه A هست این گروه مصلحه و 40 نفر عضو داره گروه B همیشه باید بعد گروه A حمله کنه فرماندش سهونه و 40 نفر عضو داره گروه C همیشه باید نگهبان هارو بکشه فرمانده جونگ اینه و 40 نفر عضو داره و گروه D فرماندش منم که باهم وارد عملیات میشیم و هرکسی که توی بانک باشه رو میکشیم این گروه 50 تا عضو داره

اسم گروهمون Dark sky هست ینی اسمون تاریک

-فردا حرکت میکنیم سمت سئول تا یه مخفیگاه پیدا کنیم باید پیش یه نفر بمونیم

جونگ این:داداش من مافیاست میتونه کمکمون کنه

-عالیه اما برای 170 نفر جا داره؟

جونگ این :اره

-خوبه پس فردا میبینمتون

کل گروه:روز خوش

سهون :یه سوال دارم

-بگو

سهون:این نقشه ای که الان کشیدیم مال سئوله؟

-اره

سهون:باشه پس برای شب چی؟

-برای شب مثل بانک های دیگه سرقت میکنیم

سهون:اوک

رفتم سوار ماشینم شدم رفتم خونم

پارت اول تموم شد امیدوارم خوشتون اومده باشه

کوک:سارانگه ارمی





خواهر یونگی هستم ? به دنیای فیک خوش اومدی کیوتم ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید