ویرگول
ورودثبت نام
Jeon Jong Kook♡?
Jeon Jong Kook♡?
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

?Dark love 2


کوک:هایی اماده اید شروع کنیم؟ خب اومدم با شیرموز بزن بریممم

علامت تو - علامت یونگی +

فردای اون روز بیدار شدی پرده های سیاهو کنار زدی و دیدی هوا هنوز تاریکه ساعتو نگا کردی ساعت 4 صبح بود

پاشدی ساکتو جم کردی و لباس پوشیدی و ارایش کردی سوار ماشینت شدی و رفتی به مخفیگاه

لباست
لباست

-بقیه هنوز نیومدن گرچه تعجبی نداره

یه پیام از طرف سهون میاد پیامو باز میکنی

پیام:رییس ما رسیدیم به سئول شما کجایید؟

خندت گرفت

-مثل اینکه از من سریع ترن

پیام دادی:الان حرکت میکنم میام ساعت 6 صبح میرسم

سهون:مراقب باشید.... برادر جونگ این مخفیگاه رو برامون اماده کرده میتونیم بریم؟

پیام دادی :اره برید منم رسیدم لوکیشن بدید میام حواستون باشه رییس پلیسا هنوز دنبالمونه

سهون:چشم

سوار ماشین شدی رسیدی به مقصد رفتی به مخفیگاه

در زدی در باز شد با یه خونه زیبا و بزرگ روبه رو شدی

یه نفر میاد جلوت

کوک:سلام من برادر جونگ این هستم

-عا..... سلام منم..

کوک حرفتو قطع میکنه

کوک:ملکه مافیا.... میشناسمتون

-واو

(هه کفتون برید؟ فک کردید برادر جونگ این یونگیه که بعد سریع عاشقتون بشه؟ نخیر ?) (کوک:بگذریم ولی مهم اینه من تو فیک حضور دارمممممم) (باشه حالا ?) (کوک:میگم ارمیا بیان جرت بدناااا) (غلط کردم) (کوک:حرف نزن تو نقشم فرو رفتم) (شما:اهههه ادامه داستانو بگیدددد)(باشهههه)

با کوک میری تو خونه

خونه
خونه

-پس افرادم کجان؟

کوک:دارن با پادشاه مافیا صحبت میکنن

-هه مگه پادشاه مافیا هم داریم؟

کوک:وقتی ملکه مافیا داریم چرا پادشاه مافیا نداشته باشیم؟

-خوب گفتی

کوک با دستش یه اتاقو نشون میده

کوک:این اتاق شماست

-ممنونم

کوک:چیزی خواستید خدمتکار هارو صدا کنید

کوک میره پایین تو هم میشینی رو تخت و اطراف اتاقو نگا میکنی

کوک میره پیش یونگی

یونگی:کی بود اومده بود

کوک:ملکه مافیا

یونگی :مگه ملکه مافیا هم داریم؟ (حالت مسخره)

کوک:وای اونم همینو گفت وقتی پادشاه مافیا داریم چرا ملکه مافیا نداشته باشیممم

یونگی :چون دخترا نمیتونن مافیا باشن

کوک:دخترا رو دست کم نگیر

یونگی:خب حالا اسمش چیه؟

کوک:کیم ا/ت

یونگی:باشه میتونی بری

کوک:ولی دختره خیلیییی خوشگله

یونگی :گفتم میتونی بری

کوک:عا.. درسته

کوک میره یونگی هم میره تو فکر


پارت اول تموم شد اگه میخواید پارتا طولانی باشه طولانی مینویسم ولی خب تعداد پارتا کم میشه

خب یه چالش داریمممم

چالش:من به عنوان خواهر یونگی بنظرتون اخلاقم چجوریه؟

منتظر کامنت و لایک هستم

تا اینجا اومدی یه لایک و کامنت چیزی نیست درسته؟

اگه از من نمیخواید حمایت کنید حداقل از کوکی حمایت کنید ببینید چجوری داره براتون گیتار میزنه ?

کوک:سارانگه ارمییییی ???


پادشاه مافیاملکه مافیا
خواهر یونگی هستم ? به دنیای فیک خوش اومدی کیوتم ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید