ویرگول
ورودثبت نام
تیپس سنتر - مرکز راهنمایی
تیپس سنتر - مرکز راهنمایی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

10 ابرقهرمان برتر فیلم های مارول

بیش از 10 سال است که فیلم های استودیو مارول به روی پرده سینماهای جهان می رود. شروع آنها از آیرون من 1 بود که در سال 2008 اکران شد و 583 میلیون دلار برای استودیو و کمپانی Paramount درآمدزایی داشت. اکنون به قدری قهرمان های مارول در بین علاقه مندان سینما محبوب شده اند که به طور معمول تیشرت هایی با طرح کاپیتان آمریکا در شهرهای ایران دیده می شود. محبوبیت این قهرمان ها حد و مرز نمی شناسد، چون این شخصیت ها در کنار یکدیگر توانستند به سلطه آواتار پایان دهند و "انتقام جویان - پایان بازی" به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد.

از اینها که بگذریم نوبت به معرفی ابرقهرمان های برتر فیلم های مارول می رسد و همانطور که مشخص است، این شخصیت ها بر اساس دنیای کامیک انتخاب نشده اند. ترتیب این قهرمان ها بر اساس قابلیت هایی است که در دنیای سینمای مارول MCU از آنها دیده شده است. به عقیده بنده و خیلی دیگر از دوستاران سینما، در حال حاضر مارول بر تخت حکومت سینماهای جهان تکیه زده و با ساخت عناوین حرفه ای نشان داده که به هیچ عنوان نمی خواهد جایگاهش را از دست بدهد.

لیست 10 ابرقهرمان برتر فیلم های مارول را برای شما عزیزان بر اساس فیلم هایی که در این سالها اکران شده جمع آوری کرده ام و با استفاده از لینک می توانید آنها را مشاهده نمائید. همچنین لیست آنها در همین صفحه منتشر شده، اما اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره هر کدام از آنها داشته باشید، وارد سایت لینک شده شوید.

10 - سرباز زمستانی

9 - مرد عنکبوتی

8- پلنگ سیاه

7- کاپیتان آمریکا

6- مرد آهنین

5- هالک

4- تور

3- دکتر استرنج

2- کاپیتان مارول

1- واندا ماکسیموف

مارولدنیای سینمایی مارولقهرمان های مارول
من یک سالی میشه که نوشتن رو شروع کردم و یه وب سایت شخصی (https://Tipscenter.ir) برای خودم راه اندازی کردم تا بتونم محتواهای خوب و بهینه شده ای تو دنیای وب منتشر کنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید