ویرگول
ورودثبت نام
تکتم صادقی
تکتم صادقی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

دانلود مستند برای یک زندگی معمولی

دانلود رایگان مستند برای یک زندگی معمولی
دانلود رایگان مستند برای یک زندگی معمولی

+دانلود مستد برای یک زندگی معمولی

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 1

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 2

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 3

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 4

+ دانلود قانونی مستند متولد اورشلیم

+دانلود قانونی مستند این رل

+ دانلود قانونی مستند حلال ممنوعه

مستند «برای یک زندگی معمولی» ساخته جدید حسین شمقدری و روایت محمد دلاوری، با سفر به کشور ترکیه از میزان مهاجرت و زندگی ایرانیان در این کشور حکایت دارد.

دانلود مستند برای یک زندگی معمولی
دانلود مستند برای یک زندگی معمولی

محمد دلاوری : تو این سالها احساس اینکه پاشیم از ایران بریم، دیگه اینجا جای موندن نیست، خیلی فراگیر شده. پیمایشها هم همین رو تایید می کنه. اما اینقدر این حس فراگیره که به نظرم پژوهش هم نمیکردند مثل روز روشن بود. بذارید یه اعترافی کنم، منم بارها به مهاجرت فکر کردم. منم بارها، وقت های کلافگی، ناامیدی، وقتایی که با تمام قوا رفتند رو مخم، فکر کردم که پاشم کل زندگیمو جمع کنم و برم، این سفر هم یه طورایی بررسی اینه، بذارم برم یا نه؟

ترکیه کشوری که سالانه حدود 40 میلیون گردشگر دارد و سعی دارد از هر جهت آسایش و امنیت را برای زندگی و تجارت مهاجرین فراهم آورد.

پیشنهاد میکنم این مستند را ببینید و تمام جنبه های سفر و زندگی در ترکیه را بررسی فرمایید.




مستند برای یک زندگی معمولیبرای یک زندگی معمولیحسین شمقدریمحمد دلاوریمستند برای یک زندگی معمولی حسین شمقدری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید